تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:کاریکاتور: سال نو مبارک!,لیونل مسی, | 16:43 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

سال 2012 با همه لحظات تلخ و شیرینش به پایان رسید و امروز آغاز یک سال پرهیجان دیگر خواهد بود؛ 2013

ahkp

بعید است سالی مانند سال 2012 برای فوتبالی ها تکرار شود. سالی که اسپانیا توانست یک کار بزرگ انجام دهد و با قهرمانی در یورو 2012، سومین تورنمنت بزرگ پیاپی اش را فتح کند. چلسی هم علی رغم فراز و نشیب های زیاد، قهرمان چمپیونزلیگ شد و سیتی نیز بعد از سال ها قهرمانی در جزیره را جشن گرفت.

از سوی دیگر مسی توانست رکورد گرد مولر را پشت سر بگذارد و با زدن 91 گل در سال 2012، یک رکورد خیره کننده را به جا بگذارد. اما مطمئنا در سال 2013 نیز می توانیم در انتظار لحظات پرهیجان بسیاری باشیم. از رقابت تمام نشدنی مسی و رونالدو تا دیدارهای تماشایی چمپیونزلیگ.

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا,اینفوگرافی, | 16:16 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در اینجا می توانید مروری بر آمار جالب توجه 91 گلی که مسی در سال 2012 به ثمر رساند داشته باشید

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا موفق شد تا در سال 2012 میلادی 91 گل به ثمر برساند تا از رکورد 85 گلی که گردمولر در سال 1972 به ثمر رسانده بود پیشی بگیردو رکورد را به نام خودش ثبت کند.
این رکورد از زاویه های مختلفی قابل بررسی است و قطعا دانستن نکات جالبی درمورد این گلها جالب توجه خواهد بود.

ahkp

قابل توجه است که این آمار مربوط به گلهایی است که او در سال 2012 به ثمر رسانده

 

تعداد گلهایی که مسی درسال 2011 زده: 91 گل

گلزنی با کدام پیراهن ؟

تعداد گلهای ملی در سال 2012: 12 گل

تعداد گلهای باشگاهی در سال 2012: 79 گل

 

گلزنی با کدام عضو؟

تعداد گلهای زده با پای راست در سال 2012: 8 گل

تعداد گلهای زده با پای چپ در سال 2012: 80 گل

تعداد گلهای زده با ضربه سر در سال 2012: 3 گل

تعداد گلهای زده در تورنمنت های مختلف:

جام حذفی اسپانیا: 5 گل- لالیگا: 59 گل- لیگ قهرمانان اروپا: 13 گل- سوپرکاپ اسپانیا: 2 گل- جام باشگاه های جهان: 5 گل- بازیهای دوستانه : 7 گل

 

قربانیان مسی وتعداد گلهایی که در طول سال 2012 از او دریافت کردند:

اوساسونا (4 گل)- بتیس (4 گل)- مالاگا (6گل)- رئال سوسیداد (3 گل)- بایرلورکوزن (6 گل)- والنسیا (4 گل)- اتلتیکومادرید (3گل)- تیم ملی سوئیس (3گل)- راسینگ (2 گل)- سویا (1 گل)- گرانادا (3گل)- مایورکا (3 گل)- اتلتیک بیلبائو (4 گل)- میلان (2 گل)- ساراگوسا (4 گل)- ختافه (3گل)- لوانته (4گل )- رایو وایه کانو (4 گل)- اسپانیول (4گل)- تیم ملی اکوادور ( 1 گل)- تیم ملی برزیل (3 گل)- تیم ملی آلمان (1 گل) – رئال مادرید (4گل)- پاراگوئه (1 گل)- اسپارتاک مسکو (4 گل)- تیم ملی اروگوئه (2گل)- تیم ملی شیلی(1گل)- دپورتیوو لاکرونیا (3گل)- سلتیک (1 گل)- کوردوبا (2گل)- وایادولید (1 گل)

 

گلزنی در کدام ورزشگاه ها:

تعداد گلهای زده مسی در ورزشگاه های خانگی درسال 2012: 45 گل

تعداد گلهای زده مسی درخارج خانه در سال 2012: 42 گل

تعدادگلهای زده در زمین های بی طرف: 4 گل

 

نقاط گلزنی:

تعداد گلهای زده از روی نقطه پنالتی در سال 2012: 14 گل

تعداد گلهای زده در داخل محوطه جریمه: 64 گل

تعدادگلهای زده از خارج ازمحوطه جریمه: 6 گل

تعداد گلهای زده از روی ضربات آزاد: 7 گل

 

دهندگان پاس گل:

سسک فابرگاس (6 پاس گل)- چابی (5پاس گل) – الکسیس سانچس (7پاس گل)- آدریانو (2 پاس گل)- تیاگو آلکانتارا (1پاس گل) – پدرو رودریگس (5 پاس گل) – دانی آلوس (4 پاس گل) – بوسگتس (2 پاس گل)- سرخیو آگوئرو (درتیم ملی آرژانتین – 2پاس گل)- آندرس اینیستا (8 پاس گل)- سیدو کیتا(1 پاس گل)- گونسالو ایگواین (درتیم ملی آرژآنتین: 3 پاس گل)- آنخل دی ماریا (درتیم ملی آرژانتین: 1 پاس گل)، کریستین تئیو (2 پاس گل)- جوردی آلبا (2پاس گل) – فرناندو گاگو (درتیم ملی آرژانتین: 1 پاس گل) – مونتویا (2 پاس گل) – داوید ویا (1پاس گل)



تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:عادل فردوسی پور,علی دایی,برنامه نود, | 12:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور


ahkp
 



ماریسول مسی، خواهر کوچکتر لئو می گوید: « وقتی لئو حالش خوب نیست، بهتر است با او صحبت نکنی. وقتی این طوری است من کنارش می نشینم و دستش را می گیرم.»

ahkp

اگر می خواهی یک نفر را خیلی خوب بشناسی، بد نیست در مورد او از اطرافیانش بپرسی. این کاری است که مجله الکترونیکی «XL Semanal» برای شناساندن هر چه بهتر لیونل مسی انجام داده. این مجله به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن می شود نظراتی که اقوام، دوستان و نزدیکان مسی در موردش داده اند را خواند.

ماریسول مسی، خواهر کوچکتر لئوست و شاید بهتر از هر کسی با خلق و خوی برادرش آشنایی داشته باشد: « وقتی لئو حالش خوب نیست، بهتر است با او صحبت نکنی. وقتی این طوری است من کنارش می نشینم و دستش را می گیرم.»

 

خوان سباستین ورون، هم تیمی مسی در تیم ملی آرژانتینی که به تازگی بازنشسته شده هم یکی دیگر از کسانی است که در مورد او نظر داد. ورون که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با مسی هم اتاق هم بود در مورد او گفته: «من فقط یک بار لئو را عصبانی دیدم. آن هم قبل از بازی اول مان در جام جهانی جلوی یونان بود. در آن بازی مارادونا بازوبند کاپیتانی را به مسی داد تا ببندد اما این مسئولیت رهبری تیم در حین بازی نبود که او را معذب کرده بود، بلکه سخنرانی کردن جلوی هم تیمی هایش قبل از بازی بود او را نگران کرده بود». بازیکن پیشین تیم هایی مثل منچستر یونایتد و چلسی البته چیزهای جالب دیگری هم در مورد مسی گفته: «قبل از بازی او مثل یک پسربچه یک گوشه می نشیند. او زانو بند نمی بندد. در بازی های جام جهانی طوری حاضر می شود که انگار دارد با دوستانش در محله شان بازی می کند. »



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:کرستیانو رونالدو,منچستریونایتد,رئال مادرید, | 11:51 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

این طور به نظر می رسد که آینده ستاره پرتغالی در باشگاه رئال مادریدکاملا درپس پرده ای ازابهام است؛ این درحالی است که په په، هم تیمی پرتغالی رونالدو درمورد او گفته:کریس می ماند

ahkp

سردبیر روزنامه پرتغالی رکورد در بلاگش به نام «بازار باز» سرنخ هایی را درمورد جدایی رونالدو از رئال مادرید در تابستان پیش رو به رشته تحریر در آورده.
روزنامه آ.اس در بازتاب این مطلب به این نکته اشاره کرده که آینده کریستیانو رونالدو در رئال مادرید هنوز با اما و اگرها و شایعات زیادی همراه است و حالا این روزنامه پرتغالی «رکورد» است که سرنخ هایی درمورد مقصد آتی و احتمالی ستاره پرتغالی رئال مادرید که قراردادش با این تیم در ژوئن سال 2015 به اتمام می رسد داده.
ژائو روی رودریگس، سردبیر روزنامه پرتغالی رکورد در وبلاگش درمورد بازگشت قریب به یقین کریستیانو رونالدو به منچسترنوشته. البته او دلایلی هم برای این ادعا دارد. در وبلاگ آقای رودریگس می خوانیم:« کریستیانو با عشق و محبت ویژه ای از دوران حضورش در یونایتد یاد می کند؛ او بارها گفته که در باشگاه یونایتد به طرز خاص و ویژه ای همه را دور و برش می دیده و درآنجا کاملا محبوب بوده؛ گویا رونالدو زمانی که منچستر را به مقصد مادرید ترک کرده، با فرگوسن توافقاتی داشته که هرزمان  و بنا به هر دلیلی که کریس خواست  تا از رئال مادرید جدا شود، باز هم یونایتد برتری و امتیاز خاصی در مقایسه با سایر مشتریان دیگرش داشته باشد.»



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:خوزه مورینیو,دیگو مارادونا, | 11:48 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ahkp

مراسم اعطاء بهترین های فوتبال جهان در حالی شب گذسته در دبی برگزار شد که بمراتب از سالهای قبل باشکوه تر بوده و حدود 2800 نماینده از 50 کشور جهان برای حضور در آن ثبت نام نموده و مشهورترین افراد در بخش های متقاوت قوتبال اعم از بازیکن ، مدیر باشگاه، حقوقدان، کارگزاران عرصه نقل و انتقالات و بزرکترین  نویسندگان ورزشی در آن شرکت داشتند اما بیشک مورد توجه ترین بخش مراسم  جلسه نشست خوزه مورینیو و مارادونا بود که جو بسیار عجیبی بر سالن حکمفرما کرده بود و 100بیش از عکاس  مدت مدیدی منتظر ورود ایندو به سال بودند و این امر در ساعت 7.45 دقیقه با انفجار صدای حضار صورت پذیرفت. نکته جالب میزان محبوببیت مارادونا بود که نیروهای امنیتی بشدت از نزدیک شدن مردم به وی  علی رغم میل مارادونا جلوگیری می کردند.

به بخشی از صحبت های ایندو که Umberto Gandini رئیس هیئت مدیره باشگاه میلان نقش هماهنگ کننده را ایفا می کرد اشاره می کنیم:

مورینیو:  شعار من فوتبال برای فوتبال است. برای من خوب بودن یک بازیکن در درجه دوم اهمیت قرار دارد و نخست علاقه و عشق  او به فوتبال است.

مارادونا:  از نظر من مهم روش انتخاب بازیکنان  می باشد مشکل من در امارات ضعف آموزش بازیکنان بود از نظر من آموزش نقش اساسی بازی می کند در حالیکه در آسیا این کار خیلی دیر یعنی از 14 سالگی بطور جدی آغاز می شود که خیلی دیر است. من در امارات اصلا موفق نبودم چون بازیکنان مستعدی وجود داشت که خوب تربیت نشده بودند.

سوال: چگونه استعداد را با انضباط ترکیب می کنید؟

مورینیو: اگر مربی فکر می کند که داشتن یک ستاره در تیم می تواند مشکل ساز باشد بنظر من اشتباه می کند. نیم باید همواره ساختار تیمی مناسبی داشته باشد اما یک ستاره هم می تواند بسیار تأثیر گذار بوده و میتوان تیم را حول محور یک ستاره شکل داد.



ادامه مطلب

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی استار یکشنبه، آینده گواردیولا در شهر منچسترخواهد بود و هدفش جانشینی سرالکس فرگوسن

ahkp

روزنامه دیلی استار یکشنبه، در گزارشی به این نکته اشاره کرده که احتمالا پپ گواردیولا، درمورد آینده اش در دنیای مربیگری تصمیم گیری کرده و مقصد بعدی اش شهر منچستر خواهد بود.

روزنامه مادریدی آ.اس هم این گزارش را بازتاب داده و به این نکته اشاره کرده که سرمربی سابق بارسلونا با رد پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی، قصد دارد تا هدایت منچستریونایتد را در دست بگیرد.

این درحالی است که اخیرا سران منچسترسیتی از گواردیولا خواسته بودند تا رقم پیشنهادی اش برای هدایت این تیم را اعلام کند و قصد داشتند تا او را جانشین روبرتو مانچینی کنند. گویا حتی تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا که حالا در سمت مشابهی در سیتی مشغول به کار است، با پپ دیدار هم کرده ولی گواردیولا به او اعلام کرده که دوست دارد تا مربی یونایتد شود.

 

در صورتی که سرالکس فرگوسن در تابستان امسال دست از هدایت منچستریونایتد بکشد، پپ گواردیولا جانشین او خواهد شد ولی در صورتی که سرالکس در پایان این فصل خداحافظی نکند،   سرمربی اسپانیایی و جوان حاضر است تا حتی برای یک سال دیگر صبر کرده و استراحت کند تا درسال بعد،جانشین سرالکس شود.

این درحالی است که رقم پیشنهاد سیتی رقمی نجومی و دوبرابر دستمزد سابق پپ است ولی گویا او به شدت دوست دارد تا به اولدترافورد برود و حتی در ماه های اخیر چندین بار هم با فرگوسن دیدار کرده که بادراین باره با هم صحبت کنند. این دیدارها در شهر نیویورک انجام شده؛ شهری که هر دوی آنها (فرگوسن و گواردیولا) در آنجا مسکن دارند و دست کم 3 بار با هم در نیویورک دیدار کرده اند. در صورتی که نهایتا پپ هدایت یونایتد را در دست بگیرد برای سه سال مربی این تیم خواهد بود و دو دستیار جدید را درخواست خواهد کرد و سه مربی جدید هم برای تیم پایه ای یونایتد درنظر خواهد گرفت.



تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:7000گل لیگ برتر,لیگ برتر, | 16:37 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

میرهانی هاشمی مدافع راه آهن 7 هزارمین گل تاریخ لیگ برتر را زد

7 هزارمین گل تاریخ لیگ برتر در دیدار تیم های گهر دورود و راه آهن تهران به ثمر رسید. به گزارش سایت گل، از سال 1380 و  اولین دوره لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم این فصل،  2958 بازی انجام شده و 6996 گل به ثمر رسیده بود و میرهانی هاشمی مدافع تیم راه آهن 7 هزارمین گل تاریخ لیگ برتر را مقابل گهر دورود به ثمر رساند.

منصور تنهایی بازیکن شاهین بوشهر در هفته چهارم فصل گذشته مقابل صبای قم گل 6000 و محمد حیدری بازیکن ملوان در فصل 88 مقابل استیل آذین گل 5000 لیگ برتر را زده اند.



آنقدر رفتار او ساده بی تکلف است که هر آنچه می گوید به شدت باور کردنی است، زمانی که از احترام به ارزشهای اخلاقی در باشگاه بارسلون می گوید آشکار است که در عمق وجود بدان اعتقاد دارد

ahkp

پیش از آنکه رئیس بزرگترین باشگاه دنیا باشد او یک انسان واقعی است که با بزرگ منشی خود تو را تحت تاثیر قرار می دهد. وقتی دعوت تو را برای انجام مصاحبه و گرفتن عکس را با سادگی هر چه تمام تر می پذیرد و از صف دوربین های شبکه های تلویزیونی عربی ، عکاسان پر تعداد  و محافظین می گذرد که با تویی که اصلا نمی شناسد عکس بگیرد و در مراسم گالا ( اعطائ جوایز) حاضر می شود که مجددا با تو عکس بگیرد چون حدس زده که عکس های قبلی خراب شده و آن را به تو گوشزد می کند که مبادا فکر کنی که منتی بر تو گذاشته است.

 

آنقدر رفتار او ساده بی تکلف است که هر آنچه می گوید به شدت باور کردنی است، زمانی که از احترام به ارزشهای اخلاقی در باشگاه بارسلون می گوید آشکار است که در عمق وجود بدان اعتقاد دارد و صحبت از اخلاق مداری  او اصلا تو را آزار نمی دهد. او آنقدر بزرگوار بود که پس از گذشت ساعت ها هنوز  تحت تأثیر آن هستم . بهنگام صحبت از لاماسیا اشاره می کند که این مکان در زمان مدیریت نونز در 30 سال قبل ساخته شده و با احترام از وی یاد می کند .شاید بخشی از عظمت امروزبارسلون ناشی از رفتار او باشد که حتی مسی بزرگ را وامیدارد که قرارداد خود را تا سال 2018 تمدید کند یا هنگامی که از ویلانوونا و سلامتی وی صحبت می کند آشکار است که واقعا سلامتی وی را آرزو دارد و منتظر بازگشت او باقی می ماند هر چند که ترجیح می دهد که صراحتا آن را بازگو نکند تا جنبه تظاهر بخود نگیرد.



ادامه مطلب

مدیر عامل تراکتور در قراردادی که نوشته، جریمه قلعه نوعی را هم تقبل کده و باید حالا پاسخگو باشد

ahkp

ستاد تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال پرونده باشگاه تراکتورسازی را به کمیته انضباطی فرستاد. پس از آن که امیر قلعه نوعی از این باشگاه شکایت کرد، کمیته انضباطی بدون ورود به ماهیت دعوی اعلام نمود که استناد به قراردادهای داخلی ممکن نیست و دادخواست قلعه نوعی را رد کرد. وکیل قبعه نوعی با دلایل و مدارک لازم خواستار ارجاع پرونده به کمیته استیناف گردید که این امر انجام شد و قرار است پرونده در کمیته استیناف بررسی گردد.

از سوی دیگر اظهارات شب گذشته جعفری در برنامه 90 مبنی بر اعتراف صریح به عدم رعایت سقف قرارداد کار دست او داد. وی که در مصاحبه با سایت گل هم گفته بود980 میلیون تومان به قلعه نوعی پول داده حالا باید علاوه بر دفاع در کمیته استیناف، پاسخگوی ستاد تخلفات حرفه ای هم باشد. او شاید تصور می کرد همه چیز تمام شده که اینگونه دست به اعتراف زد. این در حالی بود که وکیل تراکتور در کمیته انضباطی تلاش کرده بود هیچ اعترافی مبنی بر عدم رعایت سقف قرارداد نداشته باشد زیرا به تبعات آن آگاه بود.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:رابین فن پرسی,منچستر یونایتد,هلند, | 13:19 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

گلزن هلندی یونایتد گلی که در بازی شنبه شب تیمش به ثمر رسانده بود را به یکی از دوستانش که اخیرا فوت کرده هدیه کرد

ahkp

طبق گزارش منتشره در رسانه های هلندی، روبین فان پرسی، گلزن و ستاره باشگاه منچستریونایتد، گلی که در بازی با وست بروم به ثمر رساند را به «تچونا» یکی از دوستانش که روز شنبه در روتردام هلند در گذشته بود هدیه کرد.

تچونا، که در روتردام هلند زندگی می کرد و روز شنبه از دنیا رفت، یک آرایشگر معروف در هلند بود که فان پرسی همیشه برای اصلاح موهایش به سراغ او می رفت

پیش از این پیش بینی می شد که او این گل را به دختر جوانی که در هند مورد آزار جنسی قرار گرفته و در بیمارستانی درسنگاپور درگذشته بود هدیه کرده ولی نام آن دختر هندی دامینی بوده و حالا رسانه های هلندی مخاطب اصلی پیغام فان پرسی، بعد از گلزنی اش در بازی با وست بروم را اعلام کرده اند.



تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,راه آهن,علی دایی,محمد مایلی کهن, | 13:13 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند

ahkp

فضای رسانه‌ای بعد از اولین میزبانی گهر که به همت برنامه نود ایجاد شد کاری کرد تا به به و چه چه از این همه تلاش و مهربانی میزبان به بالا‌ترین حد ممکن برسد. به سبب ایجاد این فضا همه چند روزی از این واکنش بی‌نظیر گفتند و نوشتند و البته میزبانی بقیه بازی‌ها را حق مسلم نماینده لرستان در لیگ بر‌تر دانستند.

اما انگار برای این همه تعریف وتمجید زود بود چرا که دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند. این کمبود، مربیان دو تیم را به سالن کنفرانسی در بروجرد کشاند تا همه یادشان بیاید خوابیدن در باد آن تمجیدهای ادامه‌دار فقط به خاطر این‌که در آن روز خاص اتفاق بدی رخ نداده یا حادثه‌ای بازی گهر و استقلال را تحت تاثیر قرار نداده نتیجه‌اش می‌شود اینکه دو مربی فقط به خاطر مصاحبه قبل از بازی باید به شهری دیگر بروند تا همه چیز طبق قانون ساده و پیش ‌پا افتاده انجام شود!



ادامه مطلب

هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فردا با انجام 4 دیدار به پایان می‌رسد که استقلال و سایپا با دو تفکر متفاوت برابر هم به میدان می‌روند و پیکان درحالی در تبریز میهمان تراکتورسازی است که برای سقوط نکردن، به موفقیت داماش برابر آلومینیوم نیاز دارد.

 

  هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها شاگردان قلعه‌نویی و تقوی برای سومین مرتبه در فصل جاری رودرروی هم قرار می‌گیرند، مس کرمان با سرمربی جدیدش برابر نفت صف آرایی می‌کند، تراکتورسازی هم پس از 31 روز در تبریز به میدان می‌رود و داماش با حضور تماشاگرانش پذیرای آلومینیوم خواهد بود.  در زیر نگاهی گذرا به این دیدارها می‌اندازیم:

ahkp



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:برلوسکونی, | 12:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

روزنامه کوریره دلاسرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که این پرونده در دادگاه میلان بسته شده است

ahkp

این روزها در حالی که پرونده سوء استفاده و رسوایی جنسی سیلویو برلوسکونی از دختران زیر سن قانونی روی میز دادگاه میلان در حال بررسی است، نخست وزیرسابق ایتالیا یکی دیگر از پرونده های جنجالی زندگی اش را بست و روند جدایی اش از ورونیکا لاریو، همسر جدیدش را به پایان رساند تا نبردی سه ساله برای این جدایی به سرانجام برسد.
این جدایی درحالی رقم خورد که ورونیکا لاریو روزانه مبلغ صدهزار یورو برای تامین محل زندگی اش دریافت خواهد کردکه ماهانه معادل 3 میلیون یورو و سالانه 36 میلیون یورو خواهد بود. طبق قوانین ایتالیا، برلوسکونی با پرداخت این مبلغ قادر خواهد بود تا خانه اش  در ویلا بلورده که 80 میلیون یورو ارزش دارد و درخارج از میلان قرارگرفته را حفظ کند.
این جدایی بعد از سه سال کشمکش و نبردقضایی انجام شد تا پرونده جدایی برلوسکونی و همسرش بسته شود.بدین ترتیب تمام مبلغ پرداخت شده از سوی نخست وزیر سابق ایتالیا به همسر سابقش، به خود ورونیکا خواهد رسید و فرزندان این زوج ، مبلغی را دریافت نخواهند کرد، چرا که همه آنها به سن قانونی رسیده اند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:رونالدو, | 12:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ستاره سابق سلسائو 7 سال با بیا آنتونی، وکیل برزیلی زندگی می کرد و حاصل این ازدواج 7 ساله دو فرزند بود.

ahkp

رونالدو لوئیس نازاریو دا لیما، ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه های بارسلونا ، رئال مادرید و اینتر روز جمعه خبر جدایی رسمی اش از سومین همسرش را اعلام کرد. این خبر رسمی در حالی منتشر شد که رسانه های زرد برزیل از چند ماه پیش از بروز اختلافات و جدایی این ستاره برزیلی از همسرش خبر داده بودند ولی این رسانه ها هم تا انتشار خبر قطعی این جدایی، تنها گمانه زنی می کردند و منتظر انتشار رسمی این خبر بودند.
ستاره سابق سلسائو 7 سال با بیا آنتونی، وکیل برزیلی زندگی می کرد و حاصل این ازدواج 7 ساله دو فرزند بود. با تولد این دو فرزند، رونالدو حالا 4 بچه از 3 ازدواجش در سالهای اخیر دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:خوزه مورینیو,رئال مادرید, | 17:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرمربی پرتغالی رئال در کنفرانسی در گلوب ساکر اوواردز صحبت کرد و بار دیگر به رسانه ها و مطبوعات تاخت

ahkp

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید این روزها دردوبی به سر می برد. او روز جمعه جایزه بهترین مربی سال 2012 گلوب ساکر اوواردز دوبی را دریافت کرد و در کنفرانسی خبری به صحبت پرداخت.

مورینیو در بخشی از صحبت هایش گفت:« هفته اخیر شاید یک هفته بد به نظر برسد ولی از نظر من هفته فوق العاده ای بود. یک تیم را مربی تیم می بندد ، همین و بس. بازیکنان کارنامه های ورزشی شان را دست کم می گیرند.»

این مربی پرتغالی در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که یک هفته گذشته ( که با باخت تیمش مقابل مالاگا که با نیمکت نشینی کاسیاس همراه بود) برای او هفته سخت و بدی نبوده است:« من به فشارها عادت کرده ام. هفته گذشته شاید به نظر هفته بدی می رسید ولی  برای من هفته فوق العاده ای بود. در رسانه ها انتقادات زیادی از من می شود ولی آنها هم باید محصولشان (روزنامه ها و اخبار) را به فروش برسانند و گاهی وقتها دروغها، محصول خوبی برای فروش هستند.»



ادامه مطلب

ستاره پرتغالی جایزه آرتور آگوستینیو، شخصیت سال پرتغال را مال خود کرد

ahkp

په په مدافع پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه پرتغالی رکورد در صحبت هایی به بررسی اتفاقات متعددی که در دنیای فوتبال و در سالهای اخیر برایش رخ داده پرداخت.

او به این نکته اشاره کرد که بعد از آنچه در برخورد میان او و کاسکرو و آلبین در فصل 9-2008 رخ داد و لگدی که په په به کمر کاسکرو وارد کرد و بعد از آن هم با ده جلسه محرومیت مواجه گردید، انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشته. په په در این باره گفت:«  با آن اتفاقی که افتاد من برای همیشه در اسپانیا و تمام دنیا، سوژه و انگشت نما و مشخص هستنم. هنوز هم من را قاتل صدا می کنند. در آن روزها انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشتم.»

 

این مدافع برزیلی- پرتغالی درمورد اوضاع و احوال این فصل رئال در رقابت های لالیگا گفت:« باید واقع بین باشیم و ببینیم که در رقابت های لالیگا در شرایط خیلی سخت گرفتار شده ایم. ولی در لیگ قهرمانان اروپا؟ فتح لا دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) اتفاقی تاریخی خواهد بود.»



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 16:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:تمرین امروز استقلال,استقلال, | 16:35 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

فرهاد مجیدی که در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته باز هم زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت

ahkp

تیم فوتبال استقلال که قرار است روز دوشنبه به مصاف سایپا برود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. به گزارش گل و به نقل از فارس، آروه کاماچو بازیکن بولیویایی استقلال که قرار است امروز در دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی کشورش به میدان برود تنها بازیکن غایب تمرین امروز بود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداخته و پس از آن فرهاد مجیدی آخرین بازیکنی بود که خود را به ورزشگاه رساند. وی بلافاصله پس از حضورش مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت. هنگامی که تمرین تیم استقلال آغاز شد سرمربی این تیم بازیکنان را جمع کرد و در خصوص دیدار آینده مقابل سایپا به صحبت پرداخت.

 

*منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، دکتر نوروزی، دین‌محمدی و شاهرخ بیانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره کرد.

* فرهاد مجیدی که در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته باز هم زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 17:1 | نويسنده : امیرحسین خرمپور
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:لوکا بوناچیچ,ابراهیم قاسمپور,مس کرمان, | 17:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

همانطور كه طي روزهاي اخير پيش‌بيني مي‌شد لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شد.

پس از آن‌که ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان اعلام کرد، در این بازی حاضر نیست روی نیمکت تیمش بنشیند، مسئولان باشگاه هم صحبت‌های او را به منزله استعفا تلقی کرده و تصمیم گرفتند که سرمربی دیگری را برای ادامه فصل برگزینند. آنها برای جایگزینی قاسمپور یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی را در نظر داشتند که "لوکا بوناچیچ"، گزینه خارجی مسی‌ها بود.

بوناچیچ برای مذاکره با باشگاه مس کرمان صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد و پس از نشستی که با ناصر شهبازی، مدیرعامل این باشگاه داشت، برای هدایت مس تا پایان فصل به توافق رسید. این مربی کروات آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را برعهده داشت كه در نهایت جای خود را به میروسلاو بلاژویچ داد. لوكا پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و مس کرمان را در لیگ برتر ايران بر عهده داشته است.



تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات فوتبال اروپا, | 16:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

وولکات زير ذره بين بايرن مونيخ / پيشنهاد 10 ميليوني فلامينگو براي روبينيو/ آبيدال در بارسلونا مي ماند/ ليورپول درصدد تمديد با جرارد/ آرشاوين در راهروي ردينگ
سران باشگاه بايرن مونيخ تمايل دارند که که تئو وولکات هافبک 23 ساله آرسنال را در فصل نقل و انتقالات زمستاني در اختيار بگيرند. قرارداد فعلي وولکات تا تابستان سال 2013 است.

پيشنهاد 10 ميليون يورويي فلامينگو براي روبينيو

مسئولان برزيلي فلامينگو مذاکراتشان را براي خريد روبينيو ملي پوش 28 ساله برزيلي با سران باشگاه ميلان آغاز کردند. فلامينگو آماده است تا 10 ميليون يورو براي خريد بازيکن پرداخت نمايد.

آبيدال در بارسلونا مي ماند

اريک آبيدال مدافع بارلسونا که به تازگي با پشت سر گذاشتن بيماري سخت خود به ميادين بازگشته است قصد ترک اين تيم را ندارد و مي خواهد در بارسلونا بازنشسته شود.

ليورپول درصدد تمديد با جرارد

بروان راجرز سرمربي ليورپول قصد دارد تا با استيون جرارد هافبک ملي پوش و 32 ساله تيم تمديد قرارداد کند. گفتني است جرارد از سال 1998 در ليورپول بازي مي کند و پس از 609 مسابقه 153 گل را وارد دروازه حريف کرده است.

تمديد قرارداد دلپيرو در هاله از ابهام

آلکس دلپيرو ستاره باشگاه سيدني استراليا فعلا علاقه اي براي تمديد قرار داد با سران اين تيم ندارد.

دل پيرو که در پايان اين فصل قراردادش با باشگاه استراليايي به پايان مي رسد گفت : هنوز براي تمديد قرارداد با سران سيدني صحبت نکرده ام و متظر پايان قصل هستم تا ببينم هنوز براي ادامه بازي کردن تواني در بدن دارم يا نه.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:مرور فيفا بر دوازده ماه سال 2012,یوفا,سال2012, | 16:50 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

گرد مولر با تمجید از لیونل مسی پس از اینکه رکورد 85 گل وی در یک سال شکسته شد، اظهار داشت.

ه نقل از سايت فيفا فوتبال در سال 2012 هیجانات و فراز و نشیب‌های زیادی داشت. سایت فیفا 12 لحظه مهم که این سال را به یک سال به یادماندنی در دنیای فوتبال تبدیل کرده، در زیر برشمرده است. 

قهرمانی  تلخ زامبیا

زامبیا برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد. آنها ساحل عاج مدعی را شکست دادند تا این افتخار را به دست آورند. اما این اولین حضور آنها در رقابت‌های جام ملت‌ها پس از سقوط هواپیمای حامل بازیکنان این تیم بود و همین امر ارزش این قهرمانی را بیشتر.

معجزه موامبا

اواخر ماه فوریه به دلیل بسیار متفاوتی اشک را در چشمان بینندگان و جمعیتی آورد که دیدند فابریس موامبا، هافبک بولتون واندرر پس از اینکه قلبش به طرز ناباورانه‌ای 78 دقیقه ایستاده بود، بار دیگر به زندگی برگشت تا داستان این اتفاق از زبان خودش شنیده شود و سپس درباره نبردش با مرگ شروع به نوشتن کتابی بکند.

سرجیوی وقت‌های تلف شده

نبرد برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دقیقه پایانی بازی آخر فصل کشیده شد. دیدار دو تیم منچستریونایتد و ساندرلند به پایان رسیده بود که سرجیو آگوئرو در وقت‌های تلف شده برای منچسترسیتی گلزنی کرد تا این تیم پس از 44 سال قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد. 

آخرین شوت دروگبا

دیدیه دروگبا زمانی که توانست با گلزنی مقابل بارسلونا آبی‌پوشان لندن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، نام خود را میان یکی از بزرگان این تیم به ثبت رساند. وی هم چنین در فینال این رقابت‌ها به ضربه پنالتی که بسیار خونسردانه آن را به گل تبدیل کرد توانست‌ آبی‌پوشان را به اولین قهرمانی در اروپا برساند. 

قهرمانی تاهیتی در اقیانوسیه

جام ملت‌های اقیانوسیه پیش از این سال هرگز از تک‌قطبی بودن خارج نشده بود. بنابراین شوک بزرگی بود وقتی که نیوزیلند نتوانست حتی به فینال رقابت‌ها نیز راه یابد. تاهیتی و کالدونیا برای رسیدن به قهرمانی در این مسابقات تلاش کردند و تک گل استیوی چونگ هو قهرمانی را برای تاهیتی به ارمغان آورد تا این تیم به جمع کنفدراسیون‌های فیفا راه یابد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:برنامه نود,عادل فردوسی پور, | 16:47 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در برنامه 90 چهارشنبه شب مدیرعامل باشگاه داماش از وجود جاسوس دوجانبه مجری برنامه در رشت خبر داد.

ahkp

به دلیل برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، برنامه 90 نیز چهارشنبه شب پخش شد.

در ابتدای برنامه تصاویری از تشیع پیکر نیما نهاوندیان مجری برنامه ورزشی شبکه 2 پخش شد.

* شادی گل به درخواست تماشاگر

 

در بازی فولاد خوزستان و داماش گیلان اسماعیل شریفات بعد از گلزنی کفش ورزشی خود را به صورت تلفن همراه در آورد وی در مورد دلیل این شادی پس از گل گفت: یکی از تماشاگران قبل از بازی از من خواست که اگر گل زدم چنین کاری بکنم و من هم این شادی را انجام دادم.

در اهواز همچنین از جایگاه نامناسب گزارشگر رادیو تصاویری پخش شد و صعودی گزارشگر رادیو گفت بارها به مسئولان گفته ایم که جایگاه مان نامناسب است و آنها گفته اند که ترتیب اثر می دهند اما کاری نکردند.

زمین ورزشگاه اهواز نیز قبل از آغاز مسابقه خط کشی شد که اعتمادی نماینده فدراسیون گفت: رنگ را با آب قاطی کرده بودند و با بارش باران رنگ ها کمرنگ شده بود و دیده نمی شد و من خواستم که از رنگ خالص استفاده شود بازی سر وقت آغاز شد.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه نیز گفت ای کاش بازی با تاخیر برگزار می شد اما خط کشی ها درست می شد زیرا هیچ خطی در میانه میدان دیده نمی شد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:دخه آ,رئال مادرید,منچستر یونایتد, | 14:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

روزنامه «ال کونفدینسیال» در گزارشی اعلام کرده که سران رئال بدنبال دروازه بان جدیدی هستند و حالا نام 2گزینه مطرح شده است:داوید دخه آ (یونایتد) و مارک آندره تر استگن (مونشن گلادباخ)

ahkp

در حالی که مدتهاست ژوزه مورینیو به دنبال یک جانشین برای ایکر کاسیاس در تیم مادریدی است، روزنامه اسپورت کاتالونیا امروز از تلاش سران رئال برای به خدمت گرفتن داوید دخه آ، دروازه بان سابق اتلتیکو مادرید و سنگر بان کنونی منچستریونایتد خبر داده است.
کهکشانی ها بعد از بررسی دروازه بانان مختلفی از جمله روبرتو،  آندرس فرناندس و کلودیو براوو، به این نتیجه رسیده اند که هیچ یک از اینها نمی توانند جانشین خوبی برای کاسیاس باشند و درعین حال براین باورند که ادامه مجال دادن به آدان، یک گام به عقب برای رئال است؛این در حالی است که آدان در اوایل فصل جاری هم اعلام کرده بود که به زودی با ترک رئال به تیمی خواهد پیوست تا بتواند دقایق بیشتری بازی کند.
حالا روزنامه «ال کونفدینسیال» در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران رئال در بازار نقل و انتقالات به دنبال دروازه بان جدیدی هستند و حالا نام دو گزینه مطرح شده است: داوید دخه آ (منچستریونایتد) و مارک آندره تر استگن (بوروسیا مونشن گلادباخ)



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, | 14:43 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

با سلام

.:: لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنید ::.



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:تیتو ویلانوا,بارسلونا, | 14:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

آرامش و تمرکز کاری مربی کم نام و نشان کاتالان ها کاری کرد که لیگا به نیمه نرسیده، آقای خاص مغرور بدجور از میدان به در شود

ahkp

گاهی اوقات از انسان هایی که اصلاً انتظارش را نداری کارهایی می بینی که حیران می مانی. آدم هایی که به ظاهر خیلی توانمند نمی آیند، اما بی ادعا، هرچه دارند جنم است. و این مشخصه آنها را در دستیابی به اهدافشان یاری می کند.

بارسای پپ با آن همه افتخار و افتخار آنچنان کرده بود که فکر می کردی دیگر چیزی از فتوحات باقی نمانده و تیم او دیگر هرچه بوده را به پایان رسانیده است. به همین دلیل هم به آنها لقب تیم رویایی دادند. ولی حالا مانده ایم برای تیمی که رکوردهای تیم رویایی را می زند چه نامی بیابیم! آن هم بدون چهره ای کاریزماتیک بر روی نیمکت و توسط یک دستیار.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:نیمار,سانتوس, | 14:26 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ستاره برزیلی سانتوس بر ماندنش در این تیم پافشاری می کند

ahkp

نیمار، ستاره جوان و برزیلی باشگاه سانتوس یکی از جذاب ترین بازیکنان دنیای فوتبال است و هر زمان که در آستانه شروع بازار نقل و انتقالات قرار می گیریم ، گمانه زنی ها در مورد آینده او آغاز می شود. حالا این بار خود نیمار دست پیش را گرفته و در صحبت هایی اعلام کرده که در سانتوس خواهد ماند و در عین حال یادآوری کرده که رویایش این است که روزی بتواند در فوتبال اروپا توپ بزند.
این جوان 20 ساله برزیلی در گفتگو با کانال تلویزیونی باندیرانتس برزیل گفت:« من احساس خوشبختی می کنم ؛ با آرامش و خوشحالی فوتبال بازی می کنم و درکنار خانواده و دوستانم هستم. البته بازی کردن در فوتبال اروپا رویایی است که از همان روزی که فوتبالم را شروع کردم در ذهنم دارم. این اتفاق در آینده رخ خواهد داد؛ چون بازی کردن در اروپا رویایی است که از بچگی در سرم می پروراندم. البته این روزها خودم را در تیم دیگری نمی بینم.»
این درحالی است که در ماه های اخیر صحبت های زیادی در مورد احتمال پیوستن نیمار به دو غول فوتبال اسپانیا، یعنی رئال مادرید و بارسلونا به گوش می رسید و در این میان، تیم های دیگری مثل چلسی و منچسترسیتی هم برای جذب او تمایل زیادی دارند؛ اخیرا تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی باشگاه سیتی برای مذاکره با سران سانتوس برای انتقال نیمار به ورزشگاه الاتحاد به برزیل سفر کرده بود.



ادامه مطلب

 

پس از تساوی برابر سوانسی،حالا یونایتد با 4 امتیاز اختلاف با سیتی همچنان صدرنشین است اما برای ادامه این روند آنها می بایست برابر تیمی قرار بگیرند که که به فکر پیشروی در جدول هستند

 

ahkp

منچستریونایتد

De Gea
Rafael, Ferdinand, Evans, Evra
Welbeck, Scholes, Carrick, Young
Van Persie, Hernandez
نیوکاسل

Krul
Simpson, Coloccini, Williamson, Santon
Anita, Tiote
Cisse, Marveaux, Gutierrez
Ba

تنها نگرانی اصلی سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد برای این بازی در اختیار نداشتن اندرسون هافبک برزیلی اش است,بازیکنی که انتظار می رود دست کم تا بازی برابر وست بروم در تاریخ 29 دسامبر این ماه نتواند تیمش را همراهی کند.

نانی و شینجی کاگاوا هر دو پس از سپری کردن مصدومیت شان به احتمال فراوان می تواند در بازی بعدی  برابر شاگردان استیو کلارک (وست بروم ) به میادین بازگردند بنابراین سر الکس فرگوسن برای این بازی ظاهرا از پل اسکولز و دنی ولبک در خط میانی استفاده خواهد کرد.


پس از عملکرد بسیار ضعیفی وین رونی در بازی با سوانسی، حالا ممکن است برای این بازی چیچاریتو یا دنی ولبک جایگزین این ملی پوش انگلیسی در خط حمله شوند.



ادامه مطلب

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم به خاطر برد پر گل مقابل ملوان مغرور بودند، گفت: بازیکنان پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل نفت آبادان فکر کردند بازی تمام شده و کمتر روی دروازه حریف فشار آوردند.

ابراهیم آشتیانی درباره تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول بازی را خوب شروع کرد، بخصوص در 20 دقیقه ابتدایی. خودم فکر می‌کردم می‌توانیم با این روند در این مسابقه گل‌های بیشتری بزنیم ولی در نیمه دوم تفکر یحیی گل‌محمدی این بود که نتیجه را با دفاعی کردن بازی حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه دفاعی کردن تیم باید در 10 دقیقه پایان انجام گیرد نه از ابتدای نیمه دوم، تاکید کرد: تصورم این بود که به جای هادی نوروزی، غلامرضا رضایی وارد زمین می‌شود نه عادل کلاه‌کج. پرسپولیس در آن دقایق نیاز داشت تا نفت را در زمین خودش پرس کند ولی عقب نشینی بازیکنان باعث شد فضای کافی در اختیار حریف قرار گرفته و فشار آنها دو برابر شود.

عضو کمیته فنی پرسپولیس یکی دیگر از مشکلات بازی با نفت را غرور بازیکنان دانست و خاطرنشان کرد: به نظرم بازیکنان به خاطر برد پر گل مقابل ملوان مغرور شده بودند. هرچند خودشان تاکید دارند اینگونه نبوده ولی به هر حال این مسئله دست خود بازیکنان نیست. من قبل از بازی با نفت هم گفته بودم باید یک روانشناس با بازیکنان صحبت کند تا بازی با ملوان را فراموش کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به حمایت از یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پرداخت و افزود: احساس می‌کنم پرسپولیس دگرگون شده است. یحیی مربی جوان و خوبی است و تیم را از حالت خمودگی درآورده. به نظرم نقش سرمربی در چنین نتایجی فقط 20 درصد است و سایر موارد به بازیکنان بر می‌گردد. من به یحیی اعتقاد دارم و اگر تیمش همیشه مثل نیمه اول بازی با نفت بازی کند، قطعا موفق خواهد شد.

آشتیانی در پایان به نقش داور در این نتیجه هم اشاره کرد و گفت: بدون تعصب می‌گویم داور یک پنالتی بریای ما نگرفت که اگر این پنالتی اعلام شده بود قضیه کاملا فرق می‌کرد.



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا, | 14:14 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ستاره آرژانتینی بارسا در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در بارسا به پایان ببرد و با تمدید قراردادش یک گام دیگر به این رویا نزدیک تر شده

 

ahkp

 

سال 2012 سالی فراموش نشدنی برای مسی بود. او حالا این روزها در شهر روساریو، سرزمین مادری اش در جمع اعضای خانواده اش است و این اولین سالی است که تیاگو، پسر مسی در جشن کریسمس درکنار آنهاست. تیاگو روز دوم نوامبر در بارسلونا به دنیا آمد وحالا جشن سال نوی خانواده مسی را شیرین تر از همیشه نموده

لیونل مسی قبل از آنکه بارسلونا را به مقصد آرژانتین ترک کند در گفتگویی اختصاصی با روزنامه «ال موندو دپورتیوو» سال نوی میلادی را به همه تبریک گفت.

از جمله آرزوهای مسی برای سال پیش رو ، بهبود حال تیتو است:« امیدوارم که تیتو درزودترین زمان ممکن بهبود پیدا کند و برای همه آرزوی سلامتی دارم.»

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:فرانک لمپارد,چلسی, | 14:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مسئولان باشگاه چلسی انگلیس از "فرانک لمپارد" خواسته‌اند در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای خود تیم جدیدی پیدا کند.

ahkp

 

مسئولان استمفوردبریج به این بازیکن 34 ساله گفته‌اند از اول ژانویه که بازار نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود، برای خود تیم جدیدی پیدا کند.

یک مقام آگاه باشگاه چلسی گفت: فرانک واقعا ناراحت است. او می‌خواهد برای چلسی بازی کند اما به او خبر داده‌اند که باید تیم جدیدی پیدا کند. این موضوع برای او باورکردنی نیست. فرانک می‌خواهد برای چلسی بازی کند. این باشگاه برای او همه چیز است.

فرانک لمپارد به چلسی کمک کرد تا فصل گذشته به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. این بازیکن همچنین با آبی پوشان استمفوردبریج سه بار به عنوان قهرمانی رقابت‎های لیگ برتر انگلستان، چهار جام حذفی و دو جام اتحادیه دست پیدا کرده است.

بر پایه گزارش سان، به گفته این مقام آگاه، لمپارد باشگاه چلسی و به خصوص هواداران این تیم را می‌ستاید اما باید به دوران بازیگری خود در این تیم پایان دهد.

 



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:داوید ویا,چلسی,بارسلونا, | 14:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

باشگاه فوتبال چلسی به فهرست تیم‌های مورد علاقه برای جذب مهاجم بارسلونا اضافه شد.

پس از اینکه مسئولان بارسا به درخواست آرسنال مبنی بر انتقال "داوید ویا" پاسخ منفی دادند، حالا چلسی برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

"رافائل بنیتز"، سرمربی جدید چلسی از مسئولان بارسا خواسته تا با انتقال این مهاجم با رقم 12 میلیون پوند موافقت کنند. وی در این خصوص گفت: ما سخت تلاش می‌کنیم تا بازیکنان دلخواه را در ژانویه جذب کنیم.

"داوید ویا"ی 31 ساله از نیمکت نشینی در بارسلونا به ستوه آمده است. این بازیکن همچنین ماه‌ها به دلیل شکستگی از ناحیه پا قادر به همراهی تیم بارسلونا نبود.

 



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کمیته داوران تحت تاثیر جریانات و صاحبان زر و زور قرار دارد، گفت: افرادی در پشت صحنه برای زمین زدن من و پرسپولیس با هم ارتباط دارند و این افراد هر وقت اراده کنند نه تنها پرسپولیس بلکه هر تیمی را به راحتی زمین می‌زنند.

ahkp

محمد رویانیان که صبح ظهر امروز چهارشنبه در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر، گفت: به دلیل شبهاتی که در عملکرد برخی از داوران در بازی‌های تیم پرسپولیس شاهد بودیم و منجر به کسر 5 امتیاز از تیم شد، به فدراسیون آمدم تا ضمن بیان اعتراض شدید خود و باشگاه به عملکرد کمیته داوران، از نزدیک با مسئولان در این خصوص صحبت کنم.

 



ادامه مطلب

 

 او به تازگی به هم تیمی های سابقش گفته که می خواهد به منچستریونایتد برگردد؛ اتفاقی که می تواند در تابستان آینده رخ دهد.

ahkp

 

کریس رونالدو، ستاره رئال، بعد از 11 ماه انتظار، از دریافت پیشنهادی تازه از باشگاه مادریدی ناامید شده و ممکن است همان سناریوی جدایی اش منچستریونایتد را در تابستان آینده تکرار کند؛ و البته این بار مسیر او دقیقا برعکس خواهد بود؛ از سانتیاگو برنابئو به الدترافورد.

البته مبلغ 810 میلیون پوندی که در قرارداد او به عنوان مبلغ مورد نظر برای جدایی اش در نظر گرفته شده، رئال را در موضع برتری قرار داده تا بتواند این ستاره پرتغالی را حداقل تا پایان قراردادش در سال 2015 در برنابئو نگه دارد اما سابقه نشان داده وقتی رونالدو از شرایطش راضی نباشد، اوضاع می تواند کاملا تغییر کند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:لیگ برتر,نتایج هفته18لیگ برتر , | 18:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

هفته اول دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار سپاهان مقابل مس شکست خورد و فولاد در اهواز مقابل داماش به تساوی رضایت داد. 

 

نتایج کامل این 6 دیدار به شرح زیر است:

فولاد 2 - داماش 2

گل‌ها: علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و امین متوسل‌زاده در دقیقه 63 برای داماش و اسماعیل شریفات در دقیقه 57 و ایوب والی در دقیقه 61 برای فولاد

اخراج: مرتضی ابراهیمی از داماش

ذوب‌آهن یک - فجرسپاسی صفر

گل: اسماعیل فوفانا در دقیقه 80

ملوان یک - گهر یک

گل: مازیار زارع در دقیقه 70 برای ملوان و تقی نائینی دقیقه 87 برای گهر

راه‌آهن صفر - نفت تهران یک

گل: یعقوب کریمی در دقیقه 67 برای نفت 

در دقیقه 9 این دیدار راه‌آهن توسط کفشگری یک پنالتی را از دست داد.

اخراج: ابراهیم کریمی از راه‌آهن

مس کرمان یک - سپاهان صفر

گل: رضا عنایتی در دقیقه 17

پیکان صفر یک - صبای قم 4

گل‌ها: فرید بهزادی در دقایق 19 و 30، رامین رضائیان در دقیقه 64 و میلاد سلیمان‌فلاح برای صبا و کیوان وحدانی در دقیقه 82 برای پیکان

در ادامه رقابت‌های این هفته از ساعت 17:30 پرسپولیس در تهران با صنعت نفت آبادان دیدار می‌کند و فردا نیز در دو دیدار همزمان استقلال از ساعت 15 در بندرعباس به مصاف آلومینیوم می‌رود و سایپا در کرج با تراکتورسازی دیدار می‌کند.

 



تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:برنامه نود,عادل فردوسی پور, | 17:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مجری برنامه، تصاویری از نیما نهاوندیان مجری شبکه 2 که دارفانی را وداع گفت نشان داد و برای خانواده او آرزوی صبر کرد.

ahkp

برنامه شب گذشته 90، با طرح سئوالی که به نظر مردم عجیب‌ترین اتفاق چندماه اخیر فوتبال ایران کدام است آغاز شد، مواردی که اعلام شده بود تا مردم به آن رأی دهند نیز این‌ها بودند

1ـ انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین آسیا 2ـ بازگشت مجیدی به استقلال 3 ـ دوازدهمی پرسپولیس در نیم فصل 4 ـ شکست تیم ملی برابر لبنان و ازبکستان که در پایان پس از شرکت یک میلیون و نهصد هزار نفر در این مسابقه پیامکی، 72 درصد انتخاب فدراسیون را عجیب ترین اتفاق ماه های گذشته دانستند و پس از آن به بازگشت مجیدی، شکست اخیر تیم ملی و دوازدهمی پرسپولیس رای دادند.

سپس مجری برنامه، تصاویری از نیما نهاوندیان مجری شبکه 2 که دارفانی را وداع گفت نشان داد و برای خانواده او آرزوی صبر کرد. همچنین در ابتدای برنامه، پنجم دی ماه سالگرد زلزله بم نیز تسلیت گفته شد.



ادامه مطلب

بداخلاق‌ترين تيم‌ها: سپاهان و آلومینیوم با ۳۶کارت زرد و ۳کارت قرمز، داماش با ۳۵کارت زرد و ۲کارت قرمز، ذوب‌آهن با ۳۱کارت زرد و ۵كارت قرمز و نفت تهران با ۲۶کارت زرد و ۷کارت قرمز

ahkp

با توجه به آغاز دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر امسال شنیدن آمار و ارقامی دیگر از دور رفت لیگ بر‌تر شاید جالب باشد و البته باعث تجدید نظر برخی تیم‌ها و بازیکنان شود. تجديد نظر در میزان خشونت و کارت‌هایی که دریافت کردند.

نفت تهران؛ ركورددار كارت قرمز

در 17 هفته و 153 مسابقه برگزارشده تا اين‌جا در مجموع ۴۰ کارت قرمز از جیب داوران بیرون آمده که وحید عسگری از آلومینیوم و مهدی زارعی از راه‌آهن با دو کارت قرمز سردمدار بازیکنان این لیست هستند. در ميان تيم‌ها بیشترین کارت قرمز از آنِ نفت تهران با ۷ اخراجی و سپس ذوب‌آهن با ۵ اخراجی است. کمترین کارت قرمز هم در اختیار تراکتورسازي، پیکان و فجر سپاسي است که در طول مسابقات اصلاً اخراجی نداشتند.




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات فوتبال اروپا, | 17:49 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

کاکا در آنژي

 مسئولان باشگاه آنژي روسيه در فصل نقل و انتقالات زمستاني گامهاي محکمتري براي خريد کاکا ملي پوش برزيلي رئال برداشتند . آنها قصد دارند تا سالانه 8 ميليون يورو به کاکا دستمزد بدهند و همکاري 4 ساله اي را با هم آغاز کنند.

ايگوائين زير ذره بين يوونتوس

در حاليکه قرارداد گوانزالو ايگوائين مهاجم رئال مادريد در اين فصل به اتمام خواهد رسيد سران يوونتوس آماده اند تا با 30 ميليون يورو وي را خريداري کنند

والنسيا درصدد خريد مهاجم آژاکس

ميرال سليمان مهاجم آژاکس ممکن است ، کارش را در والنسيا ادامه دهد . اخيرا فرانک دي بوئر مربي باشگاه آمستردامي براي خروج اين ملي پوش صربستاني اعلام آمادگي کرده است.

تمايل اينتر به جذب روسي

جوزپه روسي مهاجم ويارئال در ليست خريد اينتر قرار گرفت . مبلغ اين انتقال 10 ميليون يورو گزارش شده است.

تلاش بارسا براي تمديد قرارداد والدز

مسئولان بارسلونا در ژانويه مذاکراتشان را براي تمديد قرارداد با ويکتور والدز دروازه بان تيمشان آغاز مي کنند. اين در حالي است که قرارداد فعلي والدز تا سال 2014 است.

تمديد قرارداد مولر با بايرن

توماس مولر ملي پوش آلماني بايرن مونيخ قرارداد تازه اي را با مسئولان به امضا رساند. طبق قرارداد جديد اين هافبک 23 ساله تا سال 2017 به همکاريش در باي اره نا ادامه خواهد داد. اما از ميزان دستمزد او هنوز گزارشي بدست نيامده است

هافبک شاختار زير ذره بين منچستر يونايتد

به احتمال زياد فرناندينو هافبک 27 ساله شاختار فعاليتش را در لباس شياطين سرخ ادامه خواهد داد. پيشنهاد مسئولان انگليسي به وي 20 ميليون يورو است.

آرسنال با 5 فوتباليستش قرارداد جديد امضاء کرد

مسئولان باشگاه توپچي ها با 5 بازيکن جوانشان کران گيبز / کارل جنکينسون ، الکس السليد ، آرون رمزي ، جک ويلشر قرارداد جديدي را تمديد کردند.

آرسنال مشتري جديد ويا

آرسن ونگر که در خط حمله به شدت دچار ضعف است و هواداران اين تيم از نتايج آرسنال عصباني هستند قصد دارد تا براي تقويت تيمش داويد ويا را در نقل و انتقالات زمستني به خدمت بگيرد.اين در حاليست که ويا هم از اوضاعش در بارسا چندان رضايت ندارد و همين مسئله ميتواند حضور وي در جمع توپچي ها را قوت ببخشد.

از سوي ديگر هم آرسنال که از فروش فن پرسي حسابي سود کرده است مشکلي در پرداخت بهاي انتقال اين بازيکن ندارد.



سرمربی تیم فوتبال استفلال تهران با بیان اینکه مشکل نکونام نه کاپیتانی است نه فرهاد مجیدی، گفت: نکونام از گذشته مشکلاتی داشت که در گفتگو با فتح الله زاده حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نوعی عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آلومینیوم و استقلال اظهارداشت: میثاقیان یکی از مربیان خوب و موفق فوتبال کشورمان است و در هر تیمی که حضور دارد زحمات زیادی را برای آنها می کشد.

وی با بیان اینکه بازی سختی فردا پیش رو داریم، افزود: تیمهای میثاقیان درگیرانه و فیزیکی بازی می کنند. استقلال در این فصل برای قهرمانی می جنگد و برای کسب هر سه امتیاز به بندرعباس آمدیم.

توازن در استقلال برقرار شده است

قلعه نوعی با بیان اینکه توازن در استقلال برقرار شده است،  ادامه داد: در فصل نقل و انتقلات نیم فصل با جذب بازیکنان مورد نظر ضعف های تیم برطرف شده است و برای تیمی که باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانی آسیا و جام جذفی شرکت کند باید از بهترین بازیکنان را داشته باشد تا در میانه راه به مشکل برنخوریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد عدم حضور جواد نکونام در تمرینات استقلال اظهارداشت: مشکل نکونام پس از گفتگو با فتح الله زاده حل شده است و به همراه تیم به بندرعباس آمد.

مشکل نه کاپیتانی است و نه فرهاد مجیدی، جواد نکونام به خاطر دوری از فوتبال ایران از قبل مشکلاتی داشت که این مشکلات حل شده است، امیر قلعه نوعی در ادامه عنوان کرد: شرکت نکردن نکونام در تمرینات اشتباه بود و مطمئنا اینگونه رفتارها را تکرار نخواهد کرد.

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر در مورد مشکل صدور کارت بازی فرهاد مجیدی هم اظهارداشت: در مسائل اداری تیم وارد نمی شوم ولی تا آنجایی که خبر دارد مجیدی مشکلی برای بازی و صدور کارت از طرف فدراسیون فوتبال ندارد و در بازیهای آینده می توانیم از مجیدی استفاده کنیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: ساموئل به دلیل سه کارته شدن و میثم بائو و هاشم بیگ زاده هم به خاطر مصدومیت استقلال را در بازی با آلومینیوم هرمزگان همراهی نخواهند کرد.

بازی آلومینیوم هرمزگان و استقلال تهران در هفته هجدم لیگ برتر ساعت 15 در ورزشگاه 20 هزار نفی خلیج فارس برگزار می شود.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ