ahkp

 

 

 

 

کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش

 

 

مجله باشگاه بایرن مونیخ 10 انتقال پر حاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته ی جالب در این بین علاقه ی رئال مادرید به کریمی بوده است.
شول, زی روبرتو, بالاک, یرمیس, سالی حمیدزیچ, هارگریوز, دایسلر, شواین اشتایگر, همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال 2005.2006 به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک میکشید .
با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن 26 ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی میکرد به بایرن آورد. کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود موفق شده بود در 85 بازی این تیم 49 گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند .
 جالب اینجاست که پس از انجام شدن و قطعی شدن این انتقال مسئولین باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.
کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد . وی در سال 2011 در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود.

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 



تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:مهدوی کیا,پرسپولیس,رحمتی, | 9:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور


ahkp                                                      ahkp

طبق آخرین اعلام سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار جهان از آرای ثبت شده در مرحله سوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 جهان، مهدی مهدوی‌کیا صدرنشین رده‌بندی محبوب‌ترین بازیکن آسیا و جهان است.

سایت فدراسیون بینالمللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) در پایان روز شانزدهم از مرحله سوم انتخاب محبوبترین بازیکن سال 2012 جهان، اسامی نفرات برتر این رای گیری و آرای تمامی بازیکنان حاضر در این انتخابات را اعلام کرد که مهدی مهدویکیا با اختلاف حدود 25 هزار رای، تا به امروز محبوبترین بازیکن آسیاست                                                                 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:12اتفاق ویژه سال 2012, | 20:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امروز دوازدهمين روز دوازدهمين ماه سال 2012 بود. بياييد اين مناسبت جالب را با مرور 12 اتفاق ويژه فوتبالي در سال 2012 به پايان ببريم.

پنالتی فضایی

ahkp

در دیدار برگشت نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا و در سانتیاگو برنابئو سرخیو راموس با ضربهای بسیار بلند، پنالتی آخر و رویاهای رئال را به هوا فرستاد. از این پنالتی افتضاح انتقادات بسیاری شد! این ضربه پنالتی تا مدتها دستمایه شوخیهای بسیاری نیز شد که از مهمترین آنها سوژههای فضانوردان ناسا و طرح سوال توسط یک استاد فیزیک در امتحان از این ضربه بود! راموس البته در یورو با یک چیپ دیدنی آن فاجعه را تا حدودی التیام بخشید.

 



ادامه مطلب

سرمربی رئال باردیگر به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و در پایان بازی رئال- مقابل سلتا ویگووشکست تیمش گفت: بازیکنانم مرا ناامید کرده اند

 رئال مادرید4 شنبه شب در دور رفت بازی اش در مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری، مقابل سلتاویگو به میدان رفت و با نتیجه1-2 مغلوب این تیم شد. در پایان این بازی ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری تیمش شرکت کرد و به خاطر شکستش تیمش به شاگردانش تاخت و اعلام کرد که رئال هنوز مدعی صعود به دور بعد است. دراینجا می توانید متن صحبت های مورینیو را مطالعه کنید:

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:فرگوسن,منچستریونایتد, | 20:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که هنوز خیلی زود است که بخواهیم از قهرمانی تیمش در لیگ برتر صحبت کنیم

یونایتد یکشنبه شب موفق شد تا در یک بازی تماشایی منچسترسیتی را با نتیجه 2-3 شکست دهد.

در داربی تماشایی شهر منچستر، یونایتد ابتدا با دو گل رونی از حریف پیش افتاد و گلهای یایا توره و زابالتا بازی را به تساوی کشاند. در وقت های اضافی بازی بود که روبین فان پرسی گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند تا این تیم با فاصله شش امتیازی نسبت به سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.


 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:تیتو,بارسلونا, | 20:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرمربی باشگاه بارسلونا در تمجید از شرایط خوب ویا به این نکته اشاره کرد که این ویا او را به یاد ویای قبل از مصدومیتش می اندازد

بارسلونا موفق شد تا دردیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری در خانه کوردوبا به بنتیجه برد 0-2 دست بیابد. بردی که نتیجه تلاش بازیکنان این تیم بود. در پایان این بازی تیتو ویلانووا در گفتگو با رسانه ها به تمجید از عملکرد شاگردانش و بازیکنان کوردوبا پرداخت و ازتوپ مسابقه ها انتقاد کرد. متن صحبت های اورا در اینجا مطالعه کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

* لطفا در نطر سنجی ما هم شرکت کنید *

.:: با تشکر ::.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:عادل فردوسی پور,رویانیان, | 16:1 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

محمد رویانیان گفت: فردی که علیه فردوسی‌پور و من صحبت کرده، بداند ما این هزینه را برای حقانیت‌مان می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه امروز حسین هدایتی اظهار کرد: این حرف قرآن است که خانهای که عنکبوت میسازد سستترین خانههاست. دوستانی که دیوار فوتبالی درست میکنند باید بدانند که این دیوار بسیار سست است. چه کسی از افرادی که با پول بیتالمال و از طریق بانکها در فوتبال پول خرج میکنند سوال میکند؟

وی افزود: من مجبورم برای روشن شدن اذهان عمومی پرده
هایی را کنار بزنم تا معلوم شود چه کسی شو بازی میکند. کسی که میلیاردها تومان پول بدهکار است برای قهرمانان ماشین میخرد تا شو بازی کند. ایشان بداند که حریف ۹۰ و فردوسیپور نخواهد شد. وجدان فوتبال و وجدانهای آزاد و آگاه از فردوسیپور دفاع خواهند کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:حسین هدایتی,فردوسی پور, | 16:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مالک باشگاه ملوان و استیل آذین که در دو برنامه اخیر نود مورد انتقاد تهیه کننده و مجری این برنامه قرار گرفته، پاسخ عادل فردوسی پور را داد و گفت: آن مدیری که از بیت‌المال هزینه می کند و هوای ریاست جمهوری در سر دارد و هر روز در رادیو و تلویزیون حاضر می‌شود "شو" اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین هدایتی در مطلبی که در اختیار رسانه ها قرار داده توضیحاتی را در مورد اتفاقات روی داده در برنامه نود نوشته است : « در خصوص اتفاقات برنامه نود پنج شنبه نهم آذرماه که نقض آشکار فرمایش جناب آقای ضرغامی می باشد که فرموده از حواشی کم کنید و به متن بپردازید بصورت هدفدار و مغرضانه دو موضوع مطرح شد اول  اینکه من برای مطرح شدن شو اجرا می کنم دوم بحث بدهکار بودن اینجانب به بازیکنان سابقم و در نهایت ربط این دو موضوع به هم و تخریب چهره اینجانب. همچنین مطلع شدم بصورت هدفدار پیگیر ادامه این سناریو به هر قیمتی در برنامه های بعدی هستند از همین رو  مطالب زیر را جهت روشن شدن افکار عمومی بویژه مردم گیلان و لرستان بطور خلاصه بیان می دارم:

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:منچستر یونایتد, | 15:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

شاگردان فرگوسن در حالی این هفته در خانه سیتی به میدان خواهند رفت که سه امتیاز از رقیب همشهری بیشتر دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند این فاصله را به 6 امتیاز افزایش دهند.

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است پیروزی مقابل منچسترسیتی در دیدار پیش رو میتواند یکی از بهترین نتایج این تیم مقابل رقیب همشهری باشد.

شاگردان فرگوسن در حالی این هفته در خانه سیتی به میدان خواهند رفت که سه امتیاز از رقیب همشهری بیشتر دارند و با پیروزی در این دیدار می
توانند این فاصله را به ۶ امتیاز افزایش دهند.

این در حالی است که یونایتد
ها در رقابتهای این فصل لیگ برتر ۲۱ گل دریافت کردهاند و سرمربی اسکاتلندی معتقد است اگر میخواهند در دیدار پیش رو نتیجه بگیرند، باید عملکرد بهتری در خط دفاعی داشته باشند.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:منچستر یونایتد, | 15:55 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ورزشگاه اختصاصی شیاطین سرخ در حال حاضر ۷۵۷۰۰ نفر گنجایش دارد اما خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، مایل بودند که ۱۵ هزار صندلی جدید به این ورزشگاه اضافه کنند.

 

باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت برنامه توسعه ورزشگاه الدترافورد به ۹۰ هزار نفر را دنبال نکند.
ورزشگاه اختصاصی شیاطین سرخ در حال حاضر ۷۵۷۰۰ نفر گنجایش دارد اما خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، مایل بودند که ۱۵ هزار صندلی جدید به این ورزشگاه اضافه کنند.
در چند سال اخیر مطالعات زیادی در مورد امکان انجام این طرح و افزایش گنجایش «تئا
تر رویاها» در ضلع جنوبی صورت گرفت اما انجام این طرح به ۳۷ میلیون یورو بودجه نیاز داشت که برای مالکان باشگاه چندان جالب نبود.
همین مسئله موجب شد تا آن
ها در حال حاضر از انجام این پروژه صرف نظر کنند.
بحران اقتصادی و افزایش قیمت بلیت
های دیدارهای منچستریونایتد، از اقبال هواداران این باشگاه برای دیدن بازیهای این تیم کاسته و حتی باعث شد تا این باشگاه برای فروش بلیتهایش در تابستان به هواداران باشگاهای میل بفرستد.



دو غول اسپانیایی رده های اول و دوم لیست پرطرفدارترین تیمهای اروپایی را مال خود کرده اند ونمایندگان انگلیس، ایتالیا و آلمان دررده های بعدی هستند

 

یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد.

 

این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.

لیست ده باشگاه اول این رده بندی و همچنین باشگاه های آلمانی به شرح زیر است :

۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار

۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار

۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار

۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار

۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار

۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار

۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار

۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار

۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار

۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

.

۱۳ - بوروسیا دورتموند با ۲.۸۵۰.۰۰۰ هوادار

 البته در جهان منچستر یونایتد با 50 میلیون هوادار خود به دلیل دارا بودن هواداران زیاد در شرق آسیا در صدر قرار دارد.رئال مادرید و بارسلونا هم در رده های بعدی قرار دارند.

 



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:کارلوس کی روش, | 15:44 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

کارلوس کروش منتقدانی که از تیم ملی جدا شدند و حالا تهدید به افشاگری می کنند را ترسو خطاب کرد. او که بعد از باخت به تیم ملی ازبکستان متهم به تبانی با قطری ها شده ، این شایعه را که از سوی یکی از خبرگزاری های دولتی مطرح شده را زائیده تفکرات همین جدا شده ها می داند . کارلوس کروش این جملات را در اخرین تمرین تیم ملی و پیش از اعزام تیم به کویت برای بازی های جام ملتهای آسیا گفته استفقط در مورد چیزی صحبت می کنم که برایم اهمیت دارد و چیزی که برای تیم ملی مهم باشد. مهم این است افرادی داشته باشیم که شجاع باشند و انگیزه لازم را برای کار داشته باشند. وظیفه من این است افرادی را انتخاب کنم که شهامت کامل داشته باشند و ترسوها را کنار بگذارند و این کار را هم انجام دادم



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:رده بندی باشگاه های جهان, | 15:42 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

   

          1.1.2001-31.12.2010

1.

FC Barcelona

España

2.550,0

2.

Manchester United FC

England

2.523,0

3.

Liverpool FC

England

2.414,0

4.

Arsenal FC London

England

2.410,0

5.

FC Internazionale Milano

Italia

2.358,0

6.

FC Bayern München

Deutschland

2.315,0

7.

Milan AC

Italia

2.296,0

8.

Real Madrid CF

España

2.257,0

9.

Chelsea FC London

England

2.235,0

10.

AS Roma

Italia

2.028,0



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:انگلیس, | 15:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در پایان هفته ی پانزدهم لیگ برتر جزیره، شیاطین سرخ صدرنشین، شهروندان منچستر تعقیب کننده، بازنشستگان لندن تیره روز و اسپرز و البیون در صدد پیشی گرفتن از چلسی هستند ...

 

با گذشت حدود یک سوم از بازی های لیگ برتر انگلستان، چهره ی برخی مدعیان قهرمانی و سقوط روشن شده است. در این یادداشت به وضعیت کنونی جدول و چشم انداز موقعیت باشگاه های مطرح انگلیسی می پردازیم.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:انگلیس, | 15:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

اتحادیه فوتبال انگلیس نام اشلی کول، استیون جرارد، جوهارت، گلن جانسون و دنی ولبک را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال این کشور اعلام کرده

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس نام 5 نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 انگلیس را اعلام کرده اند.

در سالی که تیم ملی انگلیس با تحولات فراوانی روبرو بود و سرمربی و کاپیتان این تیم تغییر کرد، چندین بازیکن بودند که جایگاهشان در تیم ملی این کشور تغییری نکرد و به سان قبل جزو مهره های تاثیرگذار و موفق سه شیرها بودند و حالا نامشان را در میان 5 نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس می بینند.

اشلی کول، استیون جرارد، جوهارت، گلن جانسن و دنی ولبک پنج نامزد نهایی انتخاب شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس هستند که این انتخاب با توجه به آرای هواداران و نظر کارشناسان صورت گرفته و نام برنده نهایی این جایزه با رای گیری اعلام خواهد شد.



چند روز پس از جدایی غلامحسین پیروانی از ابومسلم ناگهان خداداد عزیزی هم استعفا داد تا مشخص شود شرایط درونی این تیم مشهدی نه تنها مطلوب نیست که با مشکلات عمیقی دست و پنجه نرم میکند. با حماسهساز ملبورن در همین خصوص و مسائل مربوط به تیمملی گفتوگویی انجام دادیم که در ادامه میخوانید:
 
شما تقریباً یک هفته پس از جدایی غلامحسین پیروانی از ابومسلم استعفا کردید، در این باشگاه چه میگذرد که سرمربی و مدیرفنی قید کار را زدهاند؟
بحث مالکیت باشگاه موضوع کمی نیست، گروه کنونی میلیاردها تومان خرج کرده و مالکین قبلی هنوز مالکیت باشگاه را به نام مدیران کنونی نکردهاند. اینها هم حق و حقوقی دارند، کلی هزینه کردهاند و میگویند از این به بعد هزینه نمیکنند چون معلوم نیست مالکیت به نامشان بشود. وقتی هزینه نشود، تیم حاشیه پیدا میکند. وقتی بازیکن پولش را نگیرد، حاشیه ایجاد میشود و دیدیم صلاح نیست بمانم و استعفا دادم.
 
اکثر بازیکنانتان 40-30 درصد از قراردادهایشان را گرفتهاند.
بخشی از مطالبات را دریافت کردهاند، موضوع برای هفتهها و ماههای دیگر است



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:پولادی, | 15:37 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

بازیکن پرسپولیس می گوید اگر شرایط همین طور ادامه داشته باشد شاید فقط تا پایان فصل در این تیم بازی کند.

مرتضی رضایی:دل مهرداد پولادی خیلی پر است.با این حال سعی می کند تا جایی که امکان دارد دندان روی جگر بگذارد.مهرداد می گویدمن همیشه به تمام مربیانی که داشته ام احترام گذاشته امپولادی حرفی می زند که ممکن است واکنش های زیادی را به همراه داشته باشد.او می گوید با شرایطی که به وجود آمده باید یک فاتحه برای پرسپولیس خواند!
یک بار دیگر ژوزه تو را روی نیمکت ذخیره ها نشاند.او یا به تو بازی نمی دهد یا اینکه در نیمه اول تعویض ات می کند.
برایم اهمیتی ندارد.بگذارید او لجبازی اش را بکند.ژوزه مختار است که تیمش را خودش ارنج کند و نمی توان خرده ای به او گرفت.من همیشه در هر تیمی که بوده ام به تصمیمات مربیانم احترام گذاشته ام.این بار هم ماجرا فرقی نمی کند



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:دنیزلی, | 15:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مديرعامل پرسپوليس درحالي امشب از اروپابه تهران برمي‌گردد كه گويا اين سفر اورا براي انجام تغيير و تحولات در كادرفني سرخ‌ها قانع كرده است.محمد رويانيان كه به همراه حميد استيلي و تعدادي از باشگاه‌نشينان ،چند روزي است كه درايتاليا مشغول گردش وجلسه وعكس انداختن است، امشب به تهران برمي‌گردد اما ديشب خبر رسيد، سردار حتي 24 ساعت هم طاقت نياورد واز همان شمال سرزمين چكمه اي فرمان تغيير خوزه را علني كرد. گفته مي شود سردار در تماسي با سعيد شيريني ،مرد معتمد خود به سرپرست دستور داده كه پيرمرد پرتغالي را هر كجاي اروپا كه هست پيش از سفر به تهران پيدا كند و از او بخواهد كه مرخصي اش را 72 ساعت تمديد كند! بخش مهم تصميم سردار به آنجا برمي گردد كه غير از تعويق در بازگشت خوزه ، يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي موقت قرمزها معرفي كرده است.از آن‌سو مانوئل خوزه هم كه براي گذران تعطيلات به كشورش رفته، به سردار قول داده تا امشب خودش را به تهران برساند تا با يك روز تاخير و از روز يكشنبه در تمرينات تيمش شركت كند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:علی کفاشیان, | 15:34 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

این گفت و گویی ویژه است با علی کفاشیان. گفت و گویی که بیش از یک هفته قبل در مالزی انجام شده است . ساعاتی بعد از اینکه کفاشیان جایزه بهترین فدراسیون سال آسیا را گرفت.

فرهاد عشوندی : گفتوگو با علی کفاشیان آن هم بلافاصله بعد از رسیدن به عنوان بهترین رئیس فدراسیون فوتبال آسیا نمیدانستیم به سمتی خواهد رفت که به نوعی مرثیهای میشود برای قصه جدایی او از فوتبال. کفاشیان که دلش حسابی از همهچیز پر بود خیلی راحت برایمان از سناریوی رفتنش سخن گفت. او که بلافاصله بعد از رسیدن به تهران راهی دادسرای اوین شد تا توجیه شود وقت رفتنش رسیده، شاید تنها چند هفته دیگر بر مسند قدرت باشد اما تقریباً همه می‌‌دانند رفتنش به این شکل تنها مشکلات فوتبالمان را دوچندان میکند.



ادامه مطلب

پیشکسوت استقلال گفت: بازی کیفیت لازم را نداشت داماشی ها بازی بهتری نسبت به استقلالی ها به نمایش گذاشتند و توانستند استقلال را شکست دهند.

مجید نامجو مطلق افزود: مسائلی که در رفتن به رشت برای استقلالی ها به وجود آمد باعث شد که بر کیفیت فنی و بدنی این تیم تاثیر منفی بگذارد.

 

نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت: مسائل و حواشی که در رفتن استقلال به رشت در یکی دو روز گذشته به وجود آمد باعث شد کل تصمیمات فدراسیون فوتبال زیر سوال برود و برای آب پوشان مشکل ساز شد.




ادامه مطلب

هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان با حذف تیم چلسی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

شب دوم هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پرگل چلسی به پایان رسید اما این پیروزی پرگل نیز مانع از حذف چلسی مدافع عنوان قهرمانی نشد و این تیم باید در لیگ اروپا شانس خود را آزمایش کند.

 

در دیگر بازی مهم تیم بارسلونا در حالیکه از وجود مسی تنها در نیمه دوم بهره برد اما این حضور کوتاه مدت برای ستاره آرژانتینی آبی و اناری ها خوش یمن نبود و در جریان بازی لیونل مسی که در آستانه شکستن رکورد 85 گل زده در طول یک سال  گرهارد مولر گلزن افسانه ای ژرمن ها قرار دارد به شدت مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.



ادامه مطلب

 

اعضاي تيم استقلال نيم فصل اول رابه اتمام رساندند واين اتفاق در حالي رخ دادكه مسئولان اين تيم از هدف اصلي خود دور شدند زيرا توقع قهرماني در نيم فصل را داشتند ، آخرين اخبار تيم را در اين خصوص بخوانيد.

 

در حاليكه اين تيم با امتياز برابر گوي سبقت را به سپاهان سپرد، با تفاضل گل قهرماني را از دست داد اما اعلام شده است كه عملكرد بازيكنان اين تيم بصورت كلي مورد بررسي قرار گرفته است تا كليه اعضاي تيم از شرايط موجود در تيم و وضعيت بازيكنان با خبر باشند اين در حاليست كه اعضاي اين تيم از اوضاع برخي بازيكنان با خبر هستند اما اعلام شده است كه مهدي رحمتي جزء بازيكنان اصلي اين تيم است كه رتبه بسيار خوبي را كسب كرده است، اين دروازه بان جزو نفراتي است كه در تركيب تيم استقلال از مؤثرترين بازيكنان اين تيم است، اعضاي اين تيم در كادر فني از عملكرد اين دروازه بان رضايت كامل دارند و حتي عنوان شده است كه وي با اوضاعي ايده آل اين تيم را در تمام ديدارهاي نيم فصل اول همراهي كرده است و باعث كسب امتيازات فراواني شده است كه وي را نسبت به ديگر نفرات در رتبه بالاتري قرار مي دهد.



ادامه مطلب

 

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: به موقعیت تیم گاز خوزستان در جدول اهمیت نمی دهیم ما با یک تیم لیگ برتری بازی می کنیم گاز خوزستان به دلیل کم تجربگی در لیگ برتر در این مکان قرار دارد.

 

 محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق گفت: با توجه به شرایطی که در بازی قبل به وجود آمد و ما مغلوب تیم حرفه ای حفاری در این هفته تمام تلاشمان بر آن است که امتیاز بازی را از آن خود کنیم البته در مقابل حفاری بازی پایانی داشتم و با توجه به روند بازی می توانستیم پیروز زمین باشیم اما تیم مقابل با استفاده از فرصت های خود توانست ما را مغلوب کند.



ادامه مطلب

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از کمپ اختصاصی آکادمی و مدارس فوتبال آث میلان تفاهم‌نامه همکاری را امضا خواهد کرد  

 

به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که چهارشنبه شب نشست ویژه‌ای را با آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه آث میلان، فرانکو باره‌سی، همچنین مدیر ورزشی و مدیر روابط بین‌الملل این باشگاه مطرح اروپایی انجام داده بود، درباره مفاد تفاهم‌نامه با گالیانی به توافقات نهایی رسید.

 

رویانیان به همراه حمید استیلی و برخی معاونین خود صبح پنجشنبه از کمپ اختصاصی تیم های پایه آکادمی و مدارس فوتبال آث میلان بازدید می‌کند و نشستی را نیز با مدیران تیم‌های پایه و مدارس فوتبال آث میلان خواهد داشت و در پایان این مذاکرات تفاهم‌نامه ای را که به تایید وی و گالیانی رسیده امضا خواهد کرد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عصر پنجشنبه مذاکرات مهمی در پیش رو دارد که متعاقبا از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:فوتسال, | 18:57 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

افضل:جام مال ماست، جام را به هیچکس تحویل نمی دهم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص عدم تحویل جام فصل قبل به تیم شهید منصوری گفت: دلیلی برای تحویل جام قهرمانی به شهید منصوری وجود ندارد.ما قهرمان شدیم و جام سهم ماست آن را به هیچکس تحویل نمی دهیم.

علیرضا افضل سرمربی تیم گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفت: جریانات فصل گذشته را قبول نداریم تیممان هیچ خطا و اشتباهی مرتکب نشده است، پس از کسب عنوان قهرمانی جام را گرفتیم



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:54 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ناصر الخلیفه: به دنبال خرید مورینیو نیستیم                ahkp

ناصر الخلیفه رئیس باشگاه پاریسن ژرمن گفت: سرمربی تیم ما کارلو آنچلوتی است و ما هرگز در فکر خرید مورینیو نبوده ایم.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

دل بوسکه: مورینیو یک مربی پرتوان و با پشتکار بالاست

دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: خوزه مورینیو تمام روز کارکرده و با جدیت هرچه بیشتر برای تحقق اهداف مورد نظر پیش می رود.

 به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: من هرگز فرصتی برای فکر کردن به پپ گواردیولا نداشتم زیرا او در تعطیلات به سر می برد و کار خاصی هم در حال حاضر انجام نمی دهد اما تأکید می کنم که خوزه مورینیو یک مربی پرتوان و با قدرت بوده و از جدیت زیادی برخوردار است زیرا تمام روز مشغول کار و فعالیت بوده و برای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبار کوتاه, | 18:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مدیرعامل پرسپولیس پیراهن شماره 10 میلان را از گالیانی دریافت کرد.

در جریان نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با قائم مقام باشگاه میلان ایتالیا محمد رویانیان پیراهن شماره 10 باشگاه میلان را که نام وی در پشت آن حک شده است از گالیانی دریافت نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال زنيت بعد از پیروزی مقابل میلان گفت: لیگ قهرمانان درا ین فصل برای ما رقابت هایی بسیار زشت و عجیب بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال زنيت بعد از پیروزی تیمش  مقابل میلان گفت:  باید اعتراف کنم که بسیار عصبانی هستم زیرا شرایط تیم را درچهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دوست نداشته و قبول ندارم متاسفانه این رقابتها برای تیم من بسیار زست بود و ما هرگز نتوانستیم آنطور که می خواستیم  پیش رفته  و قدرت خود را بکار گیریم ما در این دوره عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم آنطور که انتظار می رفت در مقابل حریفان ظاهر شده و قدرت خود را بکار گیریم.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:آشتیانی, | 21:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل سابق استقلال اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه مردم از این فوتبال و گفتمانی که در آن است، ناراضی اند و به همین دلیل به استادیوم ها نمی روند مردم هم از نظر فنی و هم به لحاظ مسائل اخلاقی و ادبیاتی که در فوتبال هست، ناراحت و ناراضی هستند و دیگر میل و رغبتی برای حضور در استادیوم ها ندارند.

وی افزود: ادبیاتی که بین برخی از مدیران و مربیان فوتبال ما هست، مردم را ناراحت و نگران کرده است، مردم نگران آینده و فرهنگ فوتبال ما هستند به لحاظ فنی هم برخی از مربیان ما از دانش فنی در حد یک لیگ حرفه ای برخوردار نیستند و کارشان حاضری خوری از تیم های دیگر شده است و همواره سعی کرده اند بی مورد از دیگران انتقاد کنند تا از قافله عقب نمانند چون از سواد لازم در مربیگری برخوردار نیستند و از این فضا سوء استفاده می کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:فرامرز ظلی, | 21:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

فرامرز ظلی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: استقلال موقعی که 10 نفره شد شرایط بازی برایش سخت شدو بازیکنان این تیم نتوانند تاکتیهای مد نظر قلعه نویی را در زمین اجرا کنند.

 ظلی در ادامه بیان داشت:  داماش ها بر خلاف استقلالی ها بهتر ظاهر شدند و در بیشتر مواقع صاحب توپ بودند و توانستند استقلال را در شهرستان شکست دهند.

 وی درباره قهرمان  نشدن استقلال در نیم فصل گفت: قهرمان نیم فصل جام نمی دهند به خاطر همین از ارزش استقلال چیزی کم نشده است هر تیمی که شایستگی را داشته باشد قهرمان لیگ دوازهم می شود.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:اخبار استقلال, | 21:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

رضا عنایتی در حال حاضر گزینه اصلی آبی ها در این تیم است اما عنوان می شد سر مربی تیم برای حضور عنایتی در استقلال شروطی را در نظر گرفته است که به وی اعلام کرده است، اما این موضوع از سوی اعضای این تیم تأیید نشد و حتی عنوان شده است که قلعه نوعی برای جذب بازیکنان جدید در این تیم شرط و شروطی را در نظر ندارد زیرا قصد دارد از شرایط موجود نهایت استفاده را برده و بهترین گزینه های در تیمش در اختیار داشته باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:نقل و انتقالات, | 20:57 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

نایتی مورد توجه استقلال قرار گرفته و آبی پوشان تهرانی تمایل دارند او را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیرند این موضوع باعث شده که شاهد اظهارنظرهای متفاوتی از سوی مسئولان و کادر فنی مس کرمان و استقلال باشیم چرا که قاسمپور به این مهاجم با تجربه نیاز دارد و نمی خواهد او را از دست بدهد اما عنایتی دیگر تمایلی برای حضور در کرمان ندارد چرا که در مصاحبه ای اعلام کرده که به دلیل مشکلات شخصی اش نمی تواند در کرمان بماند و می خواهد در تهران بازی کند.

ahkp



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:استقلال,, | 20:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: فتح الله زاده همه چیز را گردن ما مي اندازد و متأسفم که شاهد چنین اظهار نظرهایی از سوی او هستم، انگار آقای فتح الله زاده اولین بار است که در استادیوم ها فحاشی شنیده است!

مدير عامل استقلال شکستش را در مسائل فني جستجو کند

عابدینی گفت: فتح الله زاده بهتر است دلیل شکست تیمش را در مسائل فنی جستجو کند نه اینکه دنبال مسائل حاشیه ای باشد، شاید اگر من هم باخته بودم از این حرف ها می زدم، فتح اله زاده سالهاست در این فوتبال زحمت کشیده و توقع ندارم وقتی که قهرمانانی نیم فصل را از از دست داده در آرامش صحبت کند. من ده ها فیلم فحاشی در استادیوم های مختلف دارم اما ایشان اعتراض نمی کند و صدای فتح اله زاده در نمی آید. آقای مایلی کهن را دیده بودم که به فحاشی ها اعتراض می کند اما بقیه آقایان حرفی در مورد فحاشی ها در استادیوم ها تاکنون نزده بودند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:چلسی, | 20:54 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبرگزاری رویترز این مهاجم 18 ساله در نیم فصل قراردادی جدید با چلسی را به امضا خواهد رساند.

البته قرار بر این است که وی تا پایان فصل در تیم خود، فلومینس باقی بماند.

او که در حال حاضر در تیم ملی زیر 20 سال فوتبال برزیل مشغول است توانسته در کسب چندین عنوان قهرمانی منطقه و برزیل مثمر ثمر باشد.

گفتنی است: او در جسدر کنار هموطنان دیگرش چون دیوید لویز اسکار رمیرس و پازین قرار خواهد گرفت.

البته هنوز مبلغ قراردادی وی مشخص نشده و به احتمال زیاد زمان نقل وانتقالات زمستانی مخفی خواهد ماند.

 



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:پرسپولیس و میلان, | 20:42 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

محمد رویانیان که روز گذشته به همراه تنی چند از معاونان خود و مدیران باشگاه در میان استقبال نمایندگان سفارت ایران و مسوولان باشگاه میلان برای انجام مذاکرات و امضای سند همکاری وارد ایتالیا شد، در هتل محل اقامت خود نشستی را با مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان برگزار کرد که حاصل آن تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه همکاری بود.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:مورینیو, | 20:37 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

روزنامه مارکا در گزارش اصلی امروزش به این نکته اشاره کرده که رابطه بین رئیس باشگاه مادریدی و سرمربی پرتغالی این تیم دچار بحران شده است

ahkp

 

 

Divorcio de Jose Mourinho- Florentino Perez (real Mardid)

روزنامه مادریدی مارکا در گزارشی جنجالی و با انتشار عکسی جالب، از جدایی آقای خاص از باشگاه مادریدی درپایان فصل جاری خبر داده است.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:رنکینگ باشگاه ها, | 20:35 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

استقلال و سپاهان یک رتبه و پرسپولیس 13 رتبه نسبت به ماه قبل سقوط کرده اند

 

 

 

ahkp

سایت گل- جدیدترین رده بندی باشگاههای فوتبال دنیا از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال اعلام شد. به گزارش سایت گل، در رده بندی ماه نوامبر 2012، تیم استقلال با 121 امتیاز در رده 104 جهان قرار گرفته و بهترین تیم ایرانی در این رده بندی است. استقلال نسبت به ماه پیش یک رتبه سقوط کرده است. سپاهان دیگر تیم ایرانی در این رده بندی رتبه 144 را دارد و این تیم هم با 105 امتیاز یک رتبه سقوط داشته است. پرسپولیس تهران با 74 امتیاز در رتبه 309 قرار دارد که 13 رتبه نسبت به ماه قبل سقوط کرده است.

در این رده بندی، تیم بارسلونا اسپانیا با 345 امتیاز در رتبه اول قرار دارد و تیم های اتلتیکو مادرید اسپانیا، بوکاجونیورز آرژانیتن، چلسی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، یونیورسیداد شیلی، رئال مادرید اسپانیا، کورنتیانس برزیل، اتلتیکو بیلبائو اسپانیا و لیون فرانسه در رتبه دوم تا دهم قرار گرفته اند.

 

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:جلالی, | 20:25 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مجید جلالی، کارشناس فوتبال اظهار داشت: کم شدن تماشاگران در استادیوم ها از اصلی ترین موضوعات فوتبال ما است.

 

وي ادامه داد: پارسال و در اوایل فصل می گفتند که چون بلیت ها گران شده، مردم به ورزشگاه ها نمی آیند که بلیت ها را ارزان کردند اما اتفاقی نیفتاد و مردم باز هم نیامدند، متأسفانه ما همیشه دنبال دلایل سطحی و دم دستی هستیم در صورتی که باید خیلی عمیق و کارشناسی به مسائل نگاه کنیم باید در مورد موضوع مهم کم شدن تماشاگران در استادیوم ها فکر کنیم و سمینار و همایش برگزار کنیم تا کارشناسان در این رابطه صحبت کنند



ادامه مطلب

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ