تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا, | 14:14 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ستاره آرژانتینی بارسا در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در بارسا به پایان ببرد و با تمدید قراردادش یک گام دیگر به این رویا نزدیک تر شده

 

ahkp

 

سال 2012 سالی فراموش نشدنی برای مسی بود. او حالا این روزها در شهر روساریو، سرزمین مادری اش در جمع اعضای خانواده اش است و این اولین سالی است که تیاگو، پسر مسی در جشن کریسمس درکنار آنهاست. تیاگو روز دوم نوامبر در بارسلونا به دنیا آمد وحالا جشن سال نوی خانواده مسی را شیرین تر از همیشه نموده

لیونل مسی قبل از آنکه بارسلونا را به مقصد آرژانتین ترک کند در گفتگویی اختصاصی با روزنامه «ال موندو دپورتیوو» سال نوی میلادی را به همه تبریک گفت.

از جمله آرزوهای مسی برای سال پیش رو ، بهبود حال تیتو است:« امیدوارم که تیتو درزودترین زمان ممکن بهبود پیدا کند و برای همه آرزوی سلامتی دارم.»

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:فرانک لمپارد,چلسی, | 14:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مسئولان باشگاه چلسی انگلیس از "فرانک لمپارد" خواسته‌اند در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای خود تیم جدیدی پیدا کند.

ahkp

 

مسئولان استمفوردبریج به این بازیکن 34 ساله گفته‌اند از اول ژانویه که بازار نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود، برای خود تیم جدیدی پیدا کند.

یک مقام آگاه باشگاه چلسی گفت: فرانک واقعا ناراحت است. او می‌خواهد برای چلسی بازی کند اما به او خبر داده‌اند که باید تیم جدیدی پیدا کند. این موضوع برای او باورکردنی نیست. فرانک می‌خواهد برای چلسی بازی کند. این باشگاه برای او همه چیز است.

فرانک لمپارد به چلسی کمک کرد تا فصل گذشته به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. این بازیکن همچنین با آبی پوشان استمفوردبریج سه بار به عنوان قهرمانی رقابت‎های لیگ برتر انگلستان، چهار جام حذفی و دو جام اتحادیه دست پیدا کرده است.

بر پایه گزارش سان، به گفته این مقام آگاه، لمپارد باشگاه چلسی و به خصوص هواداران این تیم را می‌ستاید اما باید به دوران بازیگری خود در این تیم پایان دهد.

 



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:داوید ویا,چلسی,بارسلونا, | 14:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

باشگاه فوتبال چلسی به فهرست تیم‌های مورد علاقه برای جذب مهاجم بارسلونا اضافه شد.

پس از اینکه مسئولان بارسا به درخواست آرسنال مبنی بر انتقال "داوید ویا" پاسخ منفی دادند، حالا چلسی برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

"رافائل بنیتز"، سرمربی جدید چلسی از مسئولان بارسا خواسته تا با انتقال این مهاجم با رقم 12 میلیون پوند موافقت کنند. وی در این خصوص گفت: ما سخت تلاش می‌کنیم تا بازیکنان دلخواه را در ژانویه جذب کنیم.

"داوید ویا"ی 31 ساله از نیمکت نشینی در بارسلونا به ستوه آمده است. این بازیکن همچنین ماه‌ها به دلیل شکستگی از ناحیه پا قادر به همراهی تیم بارسلونا نبود.

 



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کمیته داوران تحت تاثیر جریانات و صاحبان زر و زور قرار دارد، گفت: افرادی در پشت صحنه برای زمین زدن من و پرسپولیس با هم ارتباط دارند و این افراد هر وقت اراده کنند نه تنها پرسپولیس بلکه هر تیمی را به راحتی زمین می‌زنند.

ahkp

محمد رویانیان که صبح ظهر امروز چهارشنبه در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر، گفت: به دلیل شبهاتی که در عملکرد برخی از داوران در بازی‌های تیم پرسپولیس شاهد بودیم و منجر به کسر 5 امتیاز از تیم شد، به فدراسیون آمدم تا ضمن بیان اعتراض شدید خود و باشگاه به عملکرد کمیته داوران، از نزدیک با مسئولان در این خصوص صحبت کنم.

 



ادامه مطلب

 

 او به تازگی به هم تیمی های سابقش گفته که می خواهد به منچستریونایتد برگردد؛ اتفاقی که می تواند در تابستان آینده رخ دهد.

ahkp

 

کریس رونالدو، ستاره رئال، بعد از 11 ماه انتظار، از دریافت پیشنهادی تازه از باشگاه مادریدی ناامید شده و ممکن است همان سناریوی جدایی اش منچستریونایتد را در تابستان آینده تکرار کند؛ و البته این بار مسیر او دقیقا برعکس خواهد بود؛ از سانتیاگو برنابئو به الدترافورد.

البته مبلغ 810 میلیون پوندی که در قرارداد او به عنوان مبلغ مورد نظر برای جدایی اش در نظر گرفته شده، رئال را در موضع برتری قرار داده تا بتواند این ستاره پرتغالی را حداقل تا پایان قراردادش در سال 2015 در برنابئو نگه دارد اما سابقه نشان داده وقتی رونالدو از شرایطش راضی نباشد، اوضاع می تواند کاملا تغییر کند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:لیگ برتر,نتایج هفته18لیگ برتر , | 18:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

هفته اول دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار سپاهان مقابل مس شکست خورد و فولاد در اهواز مقابل داماش به تساوی رضایت داد. 

 

نتایج کامل این 6 دیدار به شرح زیر است:

فولاد 2 - داماش 2

گل‌ها: علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و امین متوسل‌زاده در دقیقه 63 برای داماش و اسماعیل شریفات در دقیقه 57 و ایوب والی در دقیقه 61 برای فولاد

اخراج: مرتضی ابراهیمی از داماش

ذوب‌آهن یک - فجرسپاسی صفر

گل: اسماعیل فوفانا در دقیقه 80

ملوان یک - گهر یک

گل: مازیار زارع در دقیقه 70 برای ملوان و تقی نائینی دقیقه 87 برای گهر

راه‌آهن صفر - نفت تهران یک

گل: یعقوب کریمی در دقیقه 67 برای نفت 

در دقیقه 9 این دیدار راه‌آهن توسط کفشگری یک پنالتی را از دست داد.

اخراج: ابراهیم کریمی از راه‌آهن

مس کرمان یک - سپاهان صفر

گل: رضا عنایتی در دقیقه 17

پیکان صفر یک - صبای قم 4

گل‌ها: فرید بهزادی در دقایق 19 و 30، رامین رضائیان در دقیقه 64 و میلاد سلیمان‌فلاح برای صبا و کیوان وحدانی در دقیقه 82 برای پیکان

در ادامه رقابت‌های این هفته از ساعت 17:30 پرسپولیس در تهران با صنعت نفت آبادان دیدار می‌کند و فردا نیز در دو دیدار همزمان استقلال از ساعت 15 در بندرعباس به مصاف آلومینیوم می‌رود و سایپا در کرج با تراکتورسازی دیدار می‌کند.

 



تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:برنامه نود,عادل فردوسی پور, | 17:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مجری برنامه، تصاویری از نیما نهاوندیان مجری شبکه 2 که دارفانی را وداع گفت نشان داد و برای خانواده او آرزوی صبر کرد.

ahkp

برنامه شب گذشته 90، با طرح سئوالی که به نظر مردم عجیب‌ترین اتفاق چندماه اخیر فوتبال ایران کدام است آغاز شد، مواردی که اعلام شده بود تا مردم به آن رأی دهند نیز این‌ها بودند

1ـ انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین آسیا 2ـ بازگشت مجیدی به استقلال 3 ـ دوازدهمی پرسپولیس در نیم فصل 4 ـ شکست تیم ملی برابر لبنان و ازبکستان که در پایان پس از شرکت یک میلیون و نهصد هزار نفر در این مسابقه پیامکی، 72 درصد انتخاب فدراسیون را عجیب ترین اتفاق ماه های گذشته دانستند و پس از آن به بازگشت مجیدی، شکست اخیر تیم ملی و دوازدهمی پرسپولیس رای دادند.

سپس مجری برنامه، تصاویری از نیما نهاوندیان مجری شبکه 2 که دارفانی را وداع گفت نشان داد و برای خانواده او آرزوی صبر کرد. همچنین در ابتدای برنامه، پنجم دی ماه سالگرد زلزله بم نیز تسلیت گفته شد.



ادامه مطلب

بداخلاق‌ترين تيم‌ها: سپاهان و آلومینیوم با ۳۶کارت زرد و ۳کارت قرمز، داماش با ۳۵کارت زرد و ۲کارت قرمز، ذوب‌آهن با ۳۱کارت زرد و ۵كارت قرمز و نفت تهران با ۲۶کارت زرد و ۷کارت قرمز

ahkp

با توجه به آغاز دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر امسال شنیدن آمار و ارقامی دیگر از دور رفت لیگ بر‌تر شاید جالب باشد و البته باعث تجدید نظر برخی تیم‌ها و بازیکنان شود. تجديد نظر در میزان خشونت و کارت‌هایی که دریافت کردند.

نفت تهران؛ ركورددار كارت قرمز

در 17 هفته و 153 مسابقه برگزارشده تا اين‌جا در مجموع ۴۰ کارت قرمز از جیب داوران بیرون آمده که وحید عسگری از آلومینیوم و مهدی زارعی از راه‌آهن با دو کارت قرمز سردمدار بازیکنان این لیست هستند. در ميان تيم‌ها بیشترین کارت قرمز از آنِ نفت تهران با ۷ اخراجی و سپس ذوب‌آهن با ۵ اخراجی است. کمترین کارت قرمز هم در اختیار تراکتورسازي، پیکان و فجر سپاسي است که در طول مسابقات اصلاً اخراجی نداشتند.




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات فوتبال اروپا, | 17:49 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

کاکا در آنژي

 مسئولان باشگاه آنژي روسيه در فصل نقل و انتقالات زمستاني گامهاي محکمتري براي خريد کاکا ملي پوش برزيلي رئال برداشتند . آنها قصد دارند تا سالانه 8 ميليون يورو به کاکا دستمزد بدهند و همکاري 4 ساله اي را با هم آغاز کنند.

ايگوائين زير ذره بين يوونتوس

در حاليکه قرارداد گوانزالو ايگوائين مهاجم رئال مادريد در اين فصل به اتمام خواهد رسيد سران يوونتوس آماده اند تا با 30 ميليون يورو وي را خريداري کنند

والنسيا درصدد خريد مهاجم آژاکس

ميرال سليمان مهاجم آژاکس ممکن است ، کارش را در والنسيا ادامه دهد . اخيرا فرانک دي بوئر مربي باشگاه آمستردامي براي خروج اين ملي پوش صربستاني اعلام آمادگي کرده است.

تمايل اينتر به جذب روسي

جوزپه روسي مهاجم ويارئال در ليست خريد اينتر قرار گرفت . مبلغ اين انتقال 10 ميليون يورو گزارش شده است.

تلاش بارسا براي تمديد قرارداد والدز

مسئولان بارسلونا در ژانويه مذاکراتشان را براي تمديد قرارداد با ويکتور والدز دروازه بان تيمشان آغاز مي کنند. اين در حالي است که قرارداد فعلي والدز تا سال 2014 است.

تمديد قرارداد مولر با بايرن

توماس مولر ملي پوش آلماني بايرن مونيخ قرارداد تازه اي را با مسئولان به امضا رساند. طبق قرارداد جديد اين هافبک 23 ساله تا سال 2017 به همکاريش در باي اره نا ادامه خواهد داد. اما از ميزان دستمزد او هنوز گزارشي بدست نيامده است

هافبک شاختار زير ذره بين منچستر يونايتد

به احتمال زياد فرناندينو هافبک 27 ساله شاختار فعاليتش را در لباس شياطين سرخ ادامه خواهد داد. پيشنهاد مسئولان انگليسي به وي 20 ميليون يورو است.

آرسنال با 5 فوتباليستش قرارداد جديد امضاء کرد

مسئولان باشگاه توپچي ها با 5 بازيکن جوانشان کران گيبز / کارل جنکينسون ، الکس السليد ، آرون رمزي ، جک ويلشر قرارداد جديدي را تمديد کردند.

آرسنال مشتري جديد ويا

آرسن ونگر که در خط حمله به شدت دچار ضعف است و هواداران اين تيم از نتايج آرسنال عصباني هستند قصد دارد تا براي تقويت تيمش داويد ويا را در نقل و انتقالات زمستني به خدمت بگيرد.اين در حاليست که ويا هم از اوضاعش در بارسا چندان رضايت ندارد و همين مسئله ميتواند حضور وي در جمع توپچي ها را قوت ببخشد.

از سوي ديگر هم آرسنال که از فروش فن پرسي حسابي سود کرده است مشکلي در پرداخت بهاي انتقال اين بازيکن ندارد.



سرمربی تیم فوتبال استفلال تهران با بیان اینکه مشکل نکونام نه کاپیتانی است نه فرهاد مجیدی، گفت: نکونام از گذشته مشکلاتی داشت که در گفتگو با فتح الله زاده حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نوعی عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آلومینیوم و استقلال اظهارداشت: میثاقیان یکی از مربیان خوب و موفق فوتبال کشورمان است و در هر تیمی که حضور دارد زحمات زیادی را برای آنها می کشد.

وی با بیان اینکه بازی سختی فردا پیش رو داریم، افزود: تیمهای میثاقیان درگیرانه و فیزیکی بازی می کنند. استقلال در این فصل برای قهرمانی می جنگد و برای کسب هر سه امتیاز به بندرعباس آمدیم.

توازن در استقلال برقرار شده است

قلعه نوعی با بیان اینکه توازن در استقلال برقرار شده است،  ادامه داد: در فصل نقل و انتقلات نیم فصل با جذب بازیکنان مورد نظر ضعف های تیم برطرف شده است و برای تیمی که باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانی آسیا و جام جذفی شرکت کند باید از بهترین بازیکنان را داشته باشد تا در میانه راه به مشکل برنخوریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد عدم حضور جواد نکونام در تمرینات استقلال اظهارداشت: مشکل نکونام پس از گفتگو با فتح الله زاده حل شده است و به همراه تیم به بندرعباس آمد.

مشکل نه کاپیتانی است و نه فرهاد مجیدی، جواد نکونام به خاطر دوری از فوتبال ایران از قبل مشکلاتی داشت که این مشکلات حل شده است، امیر قلعه نوعی در ادامه عنوان کرد: شرکت نکردن نکونام در تمرینات اشتباه بود و مطمئنا اینگونه رفتارها را تکرار نخواهد کرد.

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر در مورد مشکل صدور کارت بازی فرهاد مجیدی هم اظهارداشت: در مسائل اداری تیم وارد نمی شوم ولی تا آنجایی که خبر دارد مجیدی مشکلی برای بازی و صدور کارت از طرف فدراسیون فوتبال ندارد و در بازیهای آینده می توانیم از مجیدی استفاده کنیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: ساموئل به دلیل سه کارته شدن و میثم بائو و هاشم بیگ زاده هم به خاطر مصدومیت استقلال را در بازی با آلومینیوم هرمزگان همراهی نخواهند کرد.

بازی آلومینیوم هرمزگان و استقلال تهران در هفته هجدم لیگ برتر ساعت 15 در ورزشگاه 20 هزار نفی خلیج فارس برگزار می شود.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ