تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:لوکا بوناچیچ,ابراهیم قاسمپور,مس کرمان, | 17:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

همانطور كه طي روزهاي اخير پيش‌بيني مي‌شد لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شد.

پس از آن‌که ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان اعلام کرد، در این بازی حاضر نیست روی نیمکت تیمش بنشیند، مسئولان باشگاه هم صحبت‌های او را به منزله استعفا تلقی کرده و تصمیم گرفتند که سرمربی دیگری را برای ادامه فصل برگزینند. آنها برای جایگزینی قاسمپور یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی را در نظر داشتند که "لوکا بوناچیچ"، گزینه خارجی مسی‌ها بود.

بوناچیچ برای مذاکره با باشگاه مس کرمان صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد و پس از نشستی که با ناصر شهبازی، مدیرعامل این باشگاه داشت، برای هدایت مس تا پایان فصل به توافق رسید. این مربی کروات آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را برعهده داشت كه در نهایت جای خود را به میروسلاو بلاژویچ داد. لوكا پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و مس کرمان را در لیگ برتر ايران بر عهده داشته است.



تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات فوتبال اروپا, | 16:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

وولکات زير ذره بين بايرن مونيخ / پيشنهاد 10 ميليوني فلامينگو براي روبينيو/ آبيدال در بارسلونا مي ماند/ ليورپول درصدد تمديد با جرارد/ آرشاوين در راهروي ردينگ
سران باشگاه بايرن مونيخ تمايل دارند که که تئو وولکات هافبک 23 ساله آرسنال را در فصل نقل و انتقالات زمستاني در اختيار بگيرند. قرارداد فعلي وولکات تا تابستان سال 2013 است.

پيشنهاد 10 ميليون يورويي فلامينگو براي روبينيو

مسئولان برزيلي فلامينگو مذاکراتشان را براي خريد روبينيو ملي پوش 28 ساله برزيلي با سران باشگاه ميلان آغاز کردند. فلامينگو آماده است تا 10 ميليون يورو براي خريد بازيکن پرداخت نمايد.

آبيدال در بارسلونا مي ماند

اريک آبيدال مدافع بارلسونا که به تازگي با پشت سر گذاشتن بيماري سخت خود به ميادين بازگشته است قصد ترک اين تيم را ندارد و مي خواهد در بارسلونا بازنشسته شود.

ليورپول درصدد تمديد با جرارد

بروان راجرز سرمربي ليورپول قصد دارد تا با استيون جرارد هافبک ملي پوش و 32 ساله تيم تمديد قرارداد کند. گفتني است جرارد از سال 1998 در ليورپول بازي مي کند و پس از 609 مسابقه 153 گل را وارد دروازه حريف کرده است.

تمديد قرارداد دلپيرو در هاله از ابهام

آلکس دلپيرو ستاره باشگاه سيدني استراليا فعلا علاقه اي براي تمديد قرار داد با سران اين تيم ندارد.

دل پيرو که در پايان اين فصل قراردادش با باشگاه استراليايي به پايان مي رسد گفت : هنوز براي تمديد قرارداد با سران سيدني صحبت نکرده ام و متظر پايان قصل هستم تا ببينم هنوز براي ادامه بازي کردن تواني در بدن دارم يا نه.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:مرور فيفا بر دوازده ماه سال 2012,یوفا,سال2012, | 16:50 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

گرد مولر با تمجید از لیونل مسی پس از اینکه رکورد 85 گل وی در یک سال شکسته شد، اظهار داشت.

ه نقل از سايت فيفا فوتبال در سال 2012 هیجانات و فراز و نشیب‌های زیادی داشت. سایت فیفا 12 لحظه مهم که این سال را به یک سال به یادماندنی در دنیای فوتبال تبدیل کرده، در زیر برشمرده است. 

قهرمانی  تلخ زامبیا

زامبیا برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد. آنها ساحل عاج مدعی را شکست دادند تا این افتخار را به دست آورند. اما این اولین حضور آنها در رقابت‌های جام ملت‌ها پس از سقوط هواپیمای حامل بازیکنان این تیم بود و همین امر ارزش این قهرمانی را بیشتر.

معجزه موامبا

اواخر ماه فوریه به دلیل بسیار متفاوتی اشک را در چشمان بینندگان و جمعیتی آورد که دیدند فابریس موامبا، هافبک بولتون واندرر پس از اینکه قلبش به طرز ناباورانه‌ای 78 دقیقه ایستاده بود، بار دیگر به زندگی برگشت تا داستان این اتفاق از زبان خودش شنیده شود و سپس درباره نبردش با مرگ شروع به نوشتن کتابی بکند.

سرجیوی وقت‌های تلف شده

نبرد برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دقیقه پایانی بازی آخر فصل کشیده شد. دیدار دو تیم منچستریونایتد و ساندرلند به پایان رسیده بود که سرجیو آگوئرو در وقت‌های تلف شده برای منچسترسیتی گلزنی کرد تا این تیم پس از 44 سال قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد. 

آخرین شوت دروگبا

دیدیه دروگبا زمانی که توانست با گلزنی مقابل بارسلونا آبی‌پوشان لندن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، نام خود را میان یکی از بزرگان این تیم به ثبت رساند. وی هم چنین در فینال این رقابت‌ها به ضربه پنالتی که بسیار خونسردانه آن را به گل تبدیل کرد توانست‌ آبی‌پوشان را به اولین قهرمانی در اروپا برساند. 

قهرمانی تاهیتی در اقیانوسیه

جام ملت‌های اقیانوسیه پیش از این سال هرگز از تک‌قطبی بودن خارج نشده بود. بنابراین شوک بزرگی بود وقتی که نیوزیلند نتوانست حتی به فینال رقابت‌ها نیز راه یابد. تاهیتی و کالدونیا برای رسیدن به قهرمانی در این مسابقات تلاش کردند و تک گل استیوی چونگ هو قهرمانی را برای تاهیتی به ارمغان آورد تا این تیم به جمع کنفدراسیون‌های فیفا راه یابد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:برنامه نود,عادل فردوسی پور, | 16:47 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در برنامه 90 چهارشنبه شب مدیرعامل باشگاه داماش از وجود جاسوس دوجانبه مجری برنامه در رشت خبر داد.

ahkp

به دلیل برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، برنامه 90 نیز چهارشنبه شب پخش شد.

در ابتدای برنامه تصاویری از تشیع پیکر نیما نهاوندیان مجری برنامه ورزشی شبکه 2 پخش شد.

* شادی گل به درخواست تماشاگر

 

در بازی فولاد خوزستان و داماش گیلان اسماعیل شریفات بعد از گلزنی کفش ورزشی خود را به صورت تلفن همراه در آورد وی در مورد دلیل این شادی پس از گل گفت: یکی از تماشاگران قبل از بازی از من خواست که اگر گل زدم چنین کاری بکنم و من هم این شادی را انجام دادم.

در اهواز همچنین از جایگاه نامناسب گزارشگر رادیو تصاویری پخش شد و صعودی گزارشگر رادیو گفت بارها به مسئولان گفته ایم که جایگاه مان نامناسب است و آنها گفته اند که ترتیب اثر می دهند اما کاری نکردند.

زمین ورزشگاه اهواز نیز قبل از آغاز مسابقه خط کشی شد که اعتمادی نماینده فدراسیون گفت: رنگ را با آب قاطی کرده بودند و با بارش باران رنگ ها کمرنگ شده بود و دیده نمی شد و من خواستم که از رنگ خالص استفاده شود بازی سر وقت آغاز شد.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه نیز گفت ای کاش بازی با تاخیر برگزار می شد اما خط کشی ها درست می شد زیرا هیچ خطی در میانه میدان دیده نمی شد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:دخه آ,رئال مادرید,منچستر یونایتد, | 14:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

روزنامه «ال کونفدینسیال» در گزارشی اعلام کرده که سران رئال بدنبال دروازه بان جدیدی هستند و حالا نام 2گزینه مطرح شده است:داوید دخه آ (یونایتد) و مارک آندره تر استگن (مونشن گلادباخ)

ahkp

در حالی که مدتهاست ژوزه مورینیو به دنبال یک جانشین برای ایکر کاسیاس در تیم مادریدی است، روزنامه اسپورت کاتالونیا امروز از تلاش سران رئال برای به خدمت گرفتن داوید دخه آ، دروازه بان سابق اتلتیکو مادرید و سنگر بان کنونی منچستریونایتد خبر داده است.
کهکشانی ها بعد از بررسی دروازه بانان مختلفی از جمله روبرتو،  آندرس فرناندس و کلودیو براوو، به این نتیجه رسیده اند که هیچ یک از اینها نمی توانند جانشین خوبی برای کاسیاس باشند و درعین حال براین باورند که ادامه مجال دادن به آدان، یک گام به عقب برای رئال است؛این در حالی است که آدان در اوایل فصل جاری هم اعلام کرده بود که به زودی با ترک رئال به تیمی خواهد پیوست تا بتواند دقایق بیشتری بازی کند.
حالا روزنامه «ال کونفدینسیال» در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران رئال در بازار نقل و انتقالات به دنبال دروازه بان جدیدی هستند و حالا نام دو گزینه مطرح شده است: داوید دخه آ (منچستریونایتد) و مارک آندره تر استگن (بوروسیا مونشن گلادباخ)



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, | 14:43 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

با سلام

.:: لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنید ::.



تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:تیتو ویلانوا,بارسلونا, | 14:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

آرامش و تمرکز کاری مربی کم نام و نشان کاتالان ها کاری کرد که لیگا به نیمه نرسیده، آقای خاص مغرور بدجور از میدان به در شود

ahkp

گاهی اوقات از انسان هایی که اصلاً انتظارش را نداری کارهایی می بینی که حیران می مانی. آدم هایی که به ظاهر خیلی توانمند نمی آیند، اما بی ادعا، هرچه دارند جنم است. و این مشخصه آنها را در دستیابی به اهدافشان یاری می کند.

بارسای پپ با آن همه افتخار و افتخار آنچنان کرده بود که فکر می کردی دیگر چیزی از فتوحات باقی نمانده و تیم او دیگر هرچه بوده را به پایان رسانیده است. به همین دلیل هم به آنها لقب تیم رویایی دادند. ولی حالا مانده ایم برای تیمی که رکوردهای تیم رویایی را می زند چه نامی بیابیم! آن هم بدون چهره ای کاریزماتیک بر روی نیمکت و توسط یک دستیار.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:نیمار,سانتوس, | 14:26 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ستاره برزیلی سانتوس بر ماندنش در این تیم پافشاری می کند

ahkp

نیمار، ستاره جوان و برزیلی باشگاه سانتوس یکی از جذاب ترین بازیکنان دنیای فوتبال است و هر زمان که در آستانه شروع بازار نقل و انتقالات قرار می گیریم ، گمانه زنی ها در مورد آینده او آغاز می شود. حالا این بار خود نیمار دست پیش را گرفته و در صحبت هایی اعلام کرده که در سانتوس خواهد ماند و در عین حال یادآوری کرده که رویایش این است که روزی بتواند در فوتبال اروپا توپ بزند.
این جوان 20 ساله برزیلی در گفتگو با کانال تلویزیونی باندیرانتس برزیل گفت:« من احساس خوشبختی می کنم ؛ با آرامش و خوشحالی فوتبال بازی می کنم و درکنار خانواده و دوستانم هستم. البته بازی کردن در فوتبال اروپا رویایی است که از همان روزی که فوتبالم را شروع کردم در ذهنم دارم. این اتفاق در آینده رخ خواهد داد؛ چون بازی کردن در اروپا رویایی است که از بچگی در سرم می پروراندم. البته این روزها خودم را در تیم دیگری نمی بینم.»
این درحالی است که در ماه های اخیر صحبت های زیادی در مورد احتمال پیوستن نیمار به دو غول فوتبال اسپانیا، یعنی رئال مادرید و بارسلونا به گوش می رسید و در این میان، تیم های دیگری مثل چلسی و منچسترسیتی هم برای جذب او تمایل زیادی دارند؛ اخیرا تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی باشگاه سیتی برای مذاکره با سران سانتوس برای انتقال نیمار به ورزشگاه الاتحاد به برزیل سفر کرده بود.



ادامه مطلب

 

پس از تساوی برابر سوانسی،حالا یونایتد با 4 امتیاز اختلاف با سیتی همچنان صدرنشین است اما برای ادامه این روند آنها می بایست برابر تیمی قرار بگیرند که که به فکر پیشروی در جدول هستند

 

ahkp

منچستریونایتد

De Gea
Rafael, Ferdinand, Evans, Evra
Welbeck, Scholes, Carrick, Young
Van Persie, Hernandez
نیوکاسل

Krul
Simpson, Coloccini, Williamson, Santon
Anita, Tiote
Cisse, Marveaux, Gutierrez
Ba

تنها نگرانی اصلی سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد برای این بازی در اختیار نداشتن اندرسون هافبک برزیلی اش است,بازیکنی که انتظار می رود دست کم تا بازی برابر وست بروم در تاریخ 29 دسامبر این ماه نتواند تیمش را همراهی کند.

نانی و شینجی کاگاوا هر دو پس از سپری کردن مصدومیت شان به احتمال فراوان می تواند در بازی بعدی  برابر شاگردان استیو کلارک (وست بروم ) به میادین بازگردند بنابراین سر الکس فرگوسن برای این بازی ظاهرا از پل اسکولز و دنی ولبک در خط میانی استفاده خواهد کرد.


پس از عملکرد بسیار ضعیفی وین رونی در بازی با سوانسی، حالا ممکن است برای این بازی چیچاریتو یا دنی ولبک جایگزین این ملی پوش انگلیسی در خط حمله شوند.



ادامه مطلب

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم به خاطر برد پر گل مقابل ملوان مغرور بودند، گفت: بازیکنان پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل نفت آبادان فکر کردند بازی تمام شده و کمتر روی دروازه حریف فشار آوردند.

ابراهیم آشتیانی درباره تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول بازی را خوب شروع کرد، بخصوص در 20 دقیقه ابتدایی. خودم فکر می‌کردم می‌توانیم با این روند در این مسابقه گل‌های بیشتری بزنیم ولی در نیمه دوم تفکر یحیی گل‌محمدی این بود که نتیجه را با دفاعی کردن بازی حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه دفاعی کردن تیم باید در 10 دقیقه پایان انجام گیرد نه از ابتدای نیمه دوم، تاکید کرد: تصورم این بود که به جای هادی نوروزی، غلامرضا رضایی وارد زمین می‌شود نه عادل کلاه‌کج. پرسپولیس در آن دقایق نیاز داشت تا نفت را در زمین خودش پرس کند ولی عقب نشینی بازیکنان باعث شد فضای کافی در اختیار حریف قرار گرفته و فشار آنها دو برابر شود.

عضو کمیته فنی پرسپولیس یکی دیگر از مشکلات بازی با نفت را غرور بازیکنان دانست و خاطرنشان کرد: به نظرم بازیکنان به خاطر برد پر گل مقابل ملوان مغرور شده بودند. هرچند خودشان تاکید دارند اینگونه نبوده ولی به هر حال این مسئله دست خود بازیکنان نیست. من قبل از بازی با نفت هم گفته بودم باید یک روانشناس با بازیکنان صحبت کند تا بازی با ملوان را فراموش کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به حمایت از یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پرداخت و افزود: احساس می‌کنم پرسپولیس دگرگون شده است. یحیی مربی جوان و خوبی است و تیم را از حالت خمودگی درآورده. به نظرم نقش سرمربی در چنین نتایجی فقط 20 درصد است و سایر موارد به بازیکنان بر می‌گردد. من به یحیی اعتقاد دارم و اگر تیمش همیشه مثل نیمه اول بازی با نفت بازی کند، قطعا موفق خواهد شد.

آشتیانی در پایان به نقش داور در این نتیجه هم اشاره کرد و گفت: بدون تعصب می‌گویم داور یک پنالتی بریای ما نگرفت که اگر این پنالتی اعلام شده بود قضیه کاملا فرق می‌کرد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ