تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:رابین فن پرسی,منچستر یونایتد,هلند, | 13:19 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

گلزن هلندی یونایتد گلی که در بازی شنبه شب تیمش به ثمر رسانده بود را به یکی از دوستانش که اخیرا فوت کرده هدیه کرد

ahkp

طبق گزارش منتشره در رسانه های هلندی، روبین فان پرسی، گلزن و ستاره باشگاه منچستریونایتد، گلی که در بازی با وست بروم به ثمر رساند را به «تچونا» یکی از دوستانش که روز شنبه در روتردام هلند در گذشته بود هدیه کرد.

تچونا، که در روتردام هلند زندگی می کرد و روز شنبه از دنیا رفت، یک آرایشگر معروف در هلند بود که فان پرسی همیشه برای اصلاح موهایش به سراغ او می رفت

پیش از این پیش بینی می شد که او این گل را به دختر جوانی که در هند مورد آزار جنسی قرار گرفته و در بیمارستانی درسنگاپور درگذشته بود هدیه کرده ولی نام آن دختر هندی دامینی بوده و حالا رسانه های هلندی مخاطب اصلی پیغام فان پرسی، بعد از گلزنی اش در بازی با وست بروم را اعلام کرده اند.



تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,راه آهن,علی دایی,محمد مایلی کهن, | 13:13 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند

ahkp

فضای رسانه‌ای بعد از اولین میزبانی گهر که به همت برنامه نود ایجاد شد کاری کرد تا به به و چه چه از این همه تلاش و مهربانی میزبان به بالا‌ترین حد ممکن برسد. به سبب ایجاد این فضا همه چند روزی از این واکنش بی‌نظیر گفتند و نوشتند و البته میزبانی بقیه بازی‌ها را حق مسلم نماینده لرستان در لیگ بر‌تر دانستند.

اما انگار برای این همه تعریف وتمجید زود بود چرا که دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند. این کمبود، مربیان دو تیم را به سالن کنفرانسی در بروجرد کشاند تا همه یادشان بیاید خوابیدن در باد آن تمجیدهای ادامه‌دار فقط به خاطر این‌که در آن روز خاص اتفاق بدی رخ نداده یا حادثه‌ای بازی گهر و استقلال را تحت تاثیر قرار نداده نتیجه‌اش می‌شود اینکه دو مربی فقط به خاطر مصاحبه قبل از بازی باید به شهری دیگر بروند تا همه چیز طبق قانون ساده و پیش ‌پا افتاده انجام شود!



ادامه مطلب

هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فردا با انجام 4 دیدار به پایان می‌رسد که استقلال و سایپا با دو تفکر متفاوت برابر هم به میدان می‌روند و پیکان درحالی در تبریز میهمان تراکتورسازی است که برای سقوط نکردن، به موفقیت داماش برابر آلومینیوم نیاز دارد.

 

  هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها شاگردان قلعه‌نویی و تقوی برای سومین مرتبه در فصل جاری رودرروی هم قرار می‌گیرند، مس کرمان با سرمربی جدیدش برابر نفت صف آرایی می‌کند، تراکتورسازی هم پس از 31 روز در تبریز به میدان می‌رود و داماش با حضور تماشاگرانش پذیرای آلومینیوم خواهد بود.  در زیر نگاهی گذرا به این دیدارها می‌اندازیم:

ahkp



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:برلوسکونی, | 12:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

روزنامه کوریره دلاسرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که این پرونده در دادگاه میلان بسته شده است

ahkp

این روزها در حالی که پرونده سوء استفاده و رسوایی جنسی سیلویو برلوسکونی از دختران زیر سن قانونی روی میز دادگاه میلان در حال بررسی است، نخست وزیرسابق ایتالیا یکی دیگر از پرونده های جنجالی زندگی اش را بست و روند جدایی اش از ورونیکا لاریو، همسر جدیدش را به پایان رساند تا نبردی سه ساله برای این جدایی به سرانجام برسد.
این جدایی درحالی رقم خورد که ورونیکا لاریو روزانه مبلغ صدهزار یورو برای تامین محل زندگی اش دریافت خواهد کردکه ماهانه معادل 3 میلیون یورو و سالانه 36 میلیون یورو خواهد بود. طبق قوانین ایتالیا، برلوسکونی با پرداخت این مبلغ قادر خواهد بود تا خانه اش  در ویلا بلورده که 80 میلیون یورو ارزش دارد و درخارج از میلان قرارگرفته را حفظ کند.
این جدایی بعد از سه سال کشمکش و نبردقضایی انجام شد تا پرونده جدایی برلوسکونی و همسرش بسته شود.بدین ترتیب تمام مبلغ پرداخت شده از سوی نخست وزیر سابق ایتالیا به همسر سابقش، به خود ورونیکا خواهد رسید و فرزندان این زوج ، مبلغی را دریافت نخواهند کرد، چرا که همه آنها به سن قانونی رسیده اند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:رونالدو, | 12:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ستاره سابق سلسائو 7 سال با بیا آنتونی، وکیل برزیلی زندگی می کرد و حاصل این ازدواج 7 ساله دو فرزند بود.

ahkp

رونالدو لوئیس نازاریو دا لیما، ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه های بارسلونا ، رئال مادرید و اینتر روز جمعه خبر جدایی رسمی اش از سومین همسرش را اعلام کرد. این خبر رسمی در حالی منتشر شد که رسانه های زرد برزیل از چند ماه پیش از بروز اختلافات و جدایی این ستاره برزیلی از همسرش خبر داده بودند ولی این رسانه ها هم تا انتشار خبر قطعی این جدایی، تنها گمانه زنی می کردند و منتظر انتشار رسمی این خبر بودند.
ستاره سابق سلسائو 7 سال با بیا آنتونی، وکیل برزیلی زندگی می کرد و حاصل این ازدواج 7 ساله دو فرزند بود. با تولد این دو فرزند، رونالدو حالا 4 بچه از 3 ازدواجش در سالهای اخیر دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:خوزه مورینیو,رئال مادرید, | 17:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرمربی پرتغالی رئال در کنفرانسی در گلوب ساکر اوواردز صحبت کرد و بار دیگر به رسانه ها و مطبوعات تاخت

ahkp

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید این روزها دردوبی به سر می برد. او روز جمعه جایزه بهترین مربی سال 2012 گلوب ساکر اوواردز دوبی را دریافت کرد و در کنفرانسی خبری به صحبت پرداخت.

مورینیو در بخشی از صحبت هایش گفت:« هفته اخیر شاید یک هفته بد به نظر برسد ولی از نظر من هفته فوق العاده ای بود. یک تیم را مربی تیم می بندد ، همین و بس. بازیکنان کارنامه های ورزشی شان را دست کم می گیرند.»

این مربی پرتغالی در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که یک هفته گذشته ( که با باخت تیمش مقابل مالاگا که با نیمکت نشینی کاسیاس همراه بود) برای او هفته سخت و بدی نبوده است:« من به فشارها عادت کرده ام. هفته گذشته شاید به نظر هفته بدی می رسید ولی  برای من هفته فوق العاده ای بود. در رسانه ها انتقادات زیادی از من می شود ولی آنها هم باید محصولشان (روزنامه ها و اخبار) را به فروش برسانند و گاهی وقتها دروغها، محصول خوبی برای فروش هستند.»



ادامه مطلب

ستاره پرتغالی جایزه آرتور آگوستینیو، شخصیت سال پرتغال را مال خود کرد

ahkp

په په مدافع پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه پرتغالی رکورد در صحبت هایی به بررسی اتفاقات متعددی که در دنیای فوتبال و در سالهای اخیر برایش رخ داده پرداخت.

او به این نکته اشاره کرد که بعد از آنچه در برخورد میان او و کاسکرو و آلبین در فصل 9-2008 رخ داد و لگدی که په په به کمر کاسکرو وارد کرد و بعد از آن هم با ده جلسه محرومیت مواجه گردید، انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشته. په په در این باره گفت:«  با آن اتفاقی که افتاد من برای همیشه در اسپانیا و تمام دنیا، سوژه و انگشت نما و مشخص هستنم. هنوز هم من را قاتل صدا می کنند. در آن روزها انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشتم.»

 

این مدافع برزیلی- پرتغالی درمورد اوضاع و احوال این فصل رئال در رقابت های لالیگا گفت:« باید واقع بین باشیم و ببینیم که در رقابت های لالیگا در شرایط خیلی سخت گرفتار شده ایم. ولی در لیگ قهرمانان اروپا؟ فتح لا دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) اتفاقی تاریخی خواهد بود.»



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 16:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:تمرین امروز استقلال,استقلال, | 16:35 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

فرهاد مجیدی که در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته باز هم زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت

ahkp

تیم فوتبال استقلال که قرار است روز دوشنبه به مصاف سایپا برود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. به گزارش گل و به نقل از فارس، آروه کاماچو بازیکن بولیویایی استقلال که قرار است امروز در دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی کشورش به میدان برود تنها بازیکن غایب تمرین امروز بود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداخته و پس از آن فرهاد مجیدی آخرین بازیکنی بود که خود را به ورزشگاه رساند. وی بلافاصله پس از حضورش مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت. هنگامی که تمرین تیم استقلال آغاز شد سرمربی این تیم بازیکنان را جمع کرد و در خصوص دیدار آینده مقابل سایپا به صحبت پرداخت.

 

*منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، دکتر نوروزی، دین‌محمدی و شاهرخ بیانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره کرد.

* فرهاد مجیدی که در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته باز هم زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 17:1 | نويسنده : امیرحسین خرمپور
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ