تاريخ : شنبه 2 دی 1391برچسب:استقلال,جام حذفی, | 16:6 | نويسنده : امیرحسین خرمپور


گهر 0- استقلال 1؛ «ايمان» آوردند و بردند!/ گهر، ميزبان سربلند

ارسال بسیار زیبای اشجاری را خرید جدید استقلال, ایمان موسوی با یک ضربه ی سر پر قدرت به گل تبدیل کرد


 

جام حذفي باشگاه‌هاي ايران- يادواره آزادسازي خرمشهر

مرحله يك هشتم نهايي

گهر دورود – استقلال تهران

شنبه دوم دي‌ماه 1391- ساعت 13:30

ورزشگاه تختي دورود

تماشاگر: 3 هزار نفر

داور: يدالله جهانبازي

اخطار: خسرو حیدری

 

گهر دورود: شهرام مهربان- عمار نيك‌كار- ساشا كلونيجا- تقي نايبي- محمود شفيعي- رضا کاردوست - محمد پروين- امين تركاشوند- صابر محمدي- مجيد خدابنده‌لو( فرید عابدی 74)- حامد عمراني پور

 

سرمربي: محمد مايلي‌كهن

 

استقلال تهران: مهدي رحمتي- اميرحسين صادقي- پژمان منتظري- علي حمودي( مجتبی جباری 45) - حسن اشجاري- خسرو حيدري- جواد نكونام- جي لويد ساموئل- عباس محمدرضايي- ایمان موسوی( ارش برهانی 88) - فرزاد حاتمي( حنیف عمران زاده 90)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

شرح بازی:
در ده دقیقه ی ابتدایی بازی این تیم گهر بود که با پشتوانه ی تماشاگرانش توپ و میدان را در دست گرفته بود و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام میداد و با پرسینگ سنگینی که روی بازیکنان استقلال انجام می داد اجازه ی شکل گیری بازی این تیم را نمی داد. اما بعد از این دقایق استقلالی ها کم کم به بازی سوار شدند و با استفاده از ضربات کرنر و پرتاب اوت حملاتی را روی دروازه گهر ترتیب دادند.
در 20 دقیقه ی پایانی, بازی به شدت کسل کننده ای را از دو تیم شاهد بودیم که بدون هیچ هدف خاصی بازیکنان به زیر توپ ضربه می زدند. در نیمه ی اول فقط دو موقعیت نصفه و نیمه از دو تیم شاهد بودیم!

با ورود جباری شرایط بازی به طور کلی به نفع استقلال عوض شد و این تیم توپ و میدان را در دست گرفت. این جباری اگر از پس مصدومیت بر بیاید در تیم ملی هم مشکلاتمان را حل می کند.


دقایق حساس:
دقیقه 8: موقعیتی که از روی یک پرتاب برای محمد پروین به دست آمده بود به شکل عجیبی از داخل محوطه ی شش قدم گل نشد
دقیقه 43: ضربه ی زیبای ایمان موسوی روی پاس فرزاد حاتمی با فاصله ی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت
دقیقه ی 57: ضربه ی سر جواد نکونام از روی کرنر جباری را شهرام مهربان در دو مرحله به زیبایی مهار کرد تا مانع گلزنی آبی ها شود. البته تلویزیون لرستان به صحنه ی آهسته اعتقادی ندارد!

شرح گل:
دقیقه 65: ارسال بسیار زیبای اشجاری را خرید جدید استقلال, ایمان موسوی با یک ضربه ی سر پر قدرت به گل تبدیل کرد
بهترین بازیکن:
ایمان موسوی  در اولین بازی اش برای استقلال دوندگی فراوانی داشت و یک گل پیروزی بخش هم به ثمر رساند تا در همین اولین بازی اش خودش را اثبات کند
اتفاق ویژه:
اینکه بازی بسیار خوب و با نظم فوق العاده ای برگزار شد را باید برگ برنده ی گهری ها بدانیم تا بازی های ببعدشان را هم در این ورزشگاه برگزار کنند. تماشاگران دورودی 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند. اتفاقی که در کمتر ورزشگاهی در ایران سابقه دارد

 





 

رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم ضیافت رسمی باشگاه با رسانه ها صحبت کرد و به آنالیز اوضاع تیمش در سال 2012 پرداخت

ahkp

 

 

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم ضیافت رسمی باشگاهش با رسانه ها صحبت کرد و پیغام ویژه ای برای تیتو ویلانووا فرستاد. پرس به علاوه به آنالیز عملکرد رئال در طول فصل پرداخت. در اینجا می توانید متن صحبت های او به نقل ازروزنامه آ.اس را مطالعه کنید:

*تیتو: امروز روز ویژه ای است و همه کاملا منقلب شده اند. باشگاه رئال مادرید و نه فقط رئیس این باشگاه، سرمربی تیم یا بازیکنان تیم، بلکه تمام ما ، همراه با هواداران احساساتی شده ایم. دقیقا می دانم که این نبرد چیست و برای تیتو و همه اعضای خانواده اش در این لحظات، قدرت و توان بالایی را آرزو دارم. در این نبردهایی که می توان با آنها جنگید، باید به پیروزی رسید و تیتو پیروز خواهد شد. از همین جا، این پیغام را به تیتو می دهم

 

 



تاريخ : جمعه 1 دی 1391برچسب:تیتو ویلانوا,بارسلونا, | 12:19 | نويسنده : امیرحسین خرمپور


دستهای رینوس میشل یادتان هست ؟ دستان کرویف چطور ؟ دستان پپ و تیتو که دیگر حتما یادتان هست:دو ر می فا پاس پاس پاس سو لا سی دو پاس پاس پاس

ahkp

 

 

 

 

 

تا ساعات دیگر تیتو ویلانووا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت .همه دوسفداران بارسا و عاشقان فوتبال در سراسر جهان چشم به دستان معجزه گر پزشک حاذقی  دوخته  اند تا جان انسانی را نجات دهد همان .دستان معجزه گری که امید دهنده و احیا کننده فوتبال دنیا  در چند سال اخیر بوده باز هم دست تقدیر دستانی را بر سر راه سرنوشت بارسا قرار داده .داستان بارسا داستان همین دستان است  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین سالهای زندگی ما 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

به شوخی و جد آنها را به کودک کوچکی تشبیه کرده اند ، زمانی که توپ را بدست می آورد  آن را در بغلش پنهان کرده و  پس نمیدهد.اگر نتوانشان بهترین تیم تاریخ دانست  اما بی شک کنش گرانه ترین تیم تاریخ اند با تکیه بر مولفه اصلی بازی :-توپ - .

از دست ندهید

 



ادامه مطلب

 

ستاره پرتغالی از اینکه می تواند دراولدترافورد به میدان برود خوشحال است

 

 

 

ahkp

 

 

 

بعد از انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که دراین مرحله رئال مادرید و منچستریونایتد مقابل هم به میدان خواهند رفت و کریستیانو رونالدو از رویارویی با تیم سابقش خوشحال است.

 

کریس رونالدو دراین باره گفت:« اگر مقابل یونایتد گل بزنم، شادی نخواهم کرد.» ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از پیوستن به این تیم برای یونایتد بازی می کرد و می داند که در بازگشت به ورزشگاه این تیم ، نام او در اولدترافورد طنین انداز خواهد شد و درانتظار استقبال گرمی از سوی هواداران تیم سابقش است.

 

رونالدو چندی پیش در صحبت هایی اعلام کرده بود که دلش برای دوران حضورش درانگلیس  تنگ شده و گفته بود:« همچنان با فرگوسن صحبت می کنم. دلم برای او و منچستریونایتد تنگ شده. من در آنجا روزهای خوبی داشتم، چه خودم و چه خانواده ام. شش سال فوق العاده را در این تیم سپری کردم و هنوز رابطه خوبی با هم تیمی های سابقم دارم. به لطف منچستریونایتد، الان هم از حضور در رئال لذت می برم. بدون یونایتد نمی توانستم به رونالدوی کنونی تبدیل شوم.»

 

این درحالی است که بعد از مشخص شدن قرعه مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف رئال و یونایتد ریو فردیناند در صفحه توئیتر رونالدو نوشت:«برادر، به زودی همدیگر را خواهیم دید.»

 

 

 



 

 

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش آغاز شد.مقر سازمان یوفا در نیون شاهد برگزاری قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.امکان رویارویی دو تیم از یک کشور و تیمهایی که در رقابت های مرحله گروهی باهم در یک گروه بودند، وجود نداشت  .

 

تیم های گلدان یک بدین ترتیب بودند: پاری سن ژرمن، شالکه، مالاگا، دورتموند، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستریونایتد

 

تیم های گلدان 2 نیز : پورتو، آرسنال، میلان، رئال مادرید، شاختار دونتسک، والنسیا، سلتیک و گالاتاسرای

 

ahkp

 

 

 

 

 

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم پایانی در روزهای 12 و 13 فوریه برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای نوزدهم و بیستم همان ماه

 

 

 

*در ابتدای این مراسم گوینده سالن از تیتو، سرمربی بیمار بارسلونا صحبت می کند و می گوید:« تیتو ما همه با تو هستیم. » و این جمله به زبان کاتالان هم اعلام می شود

 

 برنامه بازیهای مرحله یک هشتم پایانی بدین ترتیب است:

 

  

 

گالاتاسرای- شالکه

 

سلتیک- یوونتوس

 

آرسنال- بایرن مونیخ

 

شاختار دونتسک- بوروسیا دورتموند

 

میلان- بارسلونا

 

رئال مادرید منچستریونایتد

 

والنسیا پاری سن ژرمن

 

پورتو- مالاگا

 

 

 




ahkp

 

 

 

 

کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش

 

 

مجله باشگاه بایرن مونیخ 10 انتقال پر حاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته ی جالب در این بین علاقه ی رئال مادرید به کریمی بوده است.
شول, زی روبرتو, بالاک, یرمیس, سالی حمیدزیچ, هارگریوز, دایسلر, شواین اشتایگر, همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال 2005.2006 به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک میکشید .
با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن 26 ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی میکرد به بایرن آورد. کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود موفق شده بود در 85 بازی این تیم 49 گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند .
 جالب اینجاست که پس از انجام شدن و قطعی شدن این انتقال مسئولین باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.
کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد . وی در سال 2011 در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود.

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 



تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:مهدوی کیا,پرسپولیس,رحمتی, | 9:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور


ahkp                                                      ahkp

طبق آخرین اعلام سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار جهان از آرای ثبت شده در مرحله سوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 جهان، مهدی مهدوی‌کیا صدرنشین رده‌بندی محبوب‌ترین بازیکن آسیا و جهان است.

سایت فدراسیون بینالمللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) در پایان روز شانزدهم از مرحله سوم انتخاب محبوبترین بازیکن سال 2012 جهان، اسامی نفرات برتر این رای گیری و آرای تمامی بازیکنان حاضر در این انتخابات را اعلام کرد که مهدی مهدویکیا با اختلاف حدود 25 هزار رای، تا به امروز محبوبترین بازیکن آسیاست                                                                 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:12اتفاق ویژه سال 2012, | 20:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امروز دوازدهمين روز دوازدهمين ماه سال 2012 بود. بياييد اين مناسبت جالب را با مرور 12 اتفاق ويژه فوتبالي در سال 2012 به پايان ببريم.

پنالتی فضایی

ahkp

در دیدار برگشت نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا و در سانتیاگو برنابئو سرخیو راموس با ضربهای بسیار بلند، پنالتی آخر و رویاهای رئال را به هوا فرستاد. از این پنالتی افتضاح انتقادات بسیاری شد! این ضربه پنالتی تا مدتها دستمایه شوخیهای بسیاری نیز شد که از مهمترین آنها سوژههای فضانوردان ناسا و طرح سوال توسط یک استاد فیزیک در امتحان از این ضربه بود! راموس البته در یورو با یک چیپ دیدنی آن فاجعه را تا حدودی التیام بخشید.

 



ادامه مطلب

سرمربی رئال باردیگر به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و در پایان بازی رئال- مقابل سلتا ویگووشکست تیمش گفت: بازیکنانم مرا ناامید کرده اند

 رئال مادرید4 شنبه شب در دور رفت بازی اش در مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری، مقابل سلتاویگو به میدان رفت و با نتیجه1-2 مغلوب این تیم شد. در پایان این بازی ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری تیمش شرکت کرد و به خاطر شکستش تیمش به شاگردانش تاخت و اعلام کرد که رئال هنوز مدعی صعود به دور بعد است. دراینجا می توانید متن صحبت های مورینیو را مطالعه کنید:

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:فرگوسن,منچستریونایتد, | 20:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که هنوز خیلی زود است که بخواهیم از قهرمانی تیمش در لیگ برتر صحبت کنیم

یونایتد یکشنبه شب موفق شد تا در یک بازی تماشایی منچسترسیتی را با نتیجه 2-3 شکست دهد.

در داربی تماشایی شهر منچستر، یونایتد ابتدا با دو گل رونی از حریف پیش افتاد و گلهای یایا توره و زابالتا بازی را به تساوی کشاند. در وقت های اضافی بازی بود که روبین فان پرسی گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند تا این تیم با فاصله شش امتیازی نسبت به سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.


 



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ